Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Islandshäst Vad tycker ni är rätt, eller fel. En vän till mig har sina tre Islandshästar ute året om, endast ett vindskydd under vintern. Dom har då...
Svar
3
· Visningar
1 329
Senast: Balderum
·
T
Islandshäst Om ni fick välja, skulle ni vilja ha en femgångs häst då eller en fyrgångare? Och isåfall varför vill ni jusst ha den?? Kul att veta :p...
Svar
3
· Visningar
1 055
Senast: kopur
·
T
Islandshäst Är det OK att rida te.x. fyrgång med vanligt bett och boots fram och sedan byta till stångbett i T2 utan boots under samma tävlingsdag...
Svar
1
· Visningar
771
Senast: Nightrider
·
S
Islandshäst Var inne på Stormurs hemsida och hittade massa bilder på islänningar som red på Djurgården. Vad häftigt! Så länge sen jag kan minnas...
Svar
5
· Visningar
1 842
Senast: Boj
·
Islandshäst Lilla pålle är inte riden så mycket. Men har trots allt gått ett rätt stort antal gånger med sonen på ryggen och mig bredvid. Jag har...
2
Svar
22
· Visningar
2 363
Senast: superbusan
·
B
Islandshäst Hej! Jag brukade rida islandshäst mycket för några år sedan, hade även praktik på en större gård med verksamhet såsom avel, turridning...
Svar
4
· Visningar
1 037
Senast: burton
·
Islandshäst Hej! Skulle vara roligt att veta om någon rider western på sin islandshäst!! Hur går det och hur blir det mes tölt/pass?? Nyfiken på...
Svar
7
· Visningar
1 137
Senast: Matiz
·
S
Islandshäst hur är det med nyimporter när det gäller vaccination vid tävling. har de dispens fortfarade?
Svar
3
· Visningar
909
Senast: Boj
·
I
Islandshäst Finns det folk här som kan isländska ??? Som är bra på att översätta saker på hästtema?
Svar
12
· Visningar
1 443
Senast: avur
·
S
Islandshäst Nu är det sommar. Iaf för min pålla, som i söndags fick åka till sommarbetet på Öland. Som vanligt knallade hon glatt in i transporten...
Svar
7
· Visningar
1 254
Senast: Balderum
·
N
  • Låst
Islandshäst ...som gör att Islandshästar kan bära så tungt jämfört med andra hästar i deras storlek? Jag läste i tråden "Läs det här först!" och...
Svar
5
· Visningar
1 179
Senast: Lobelia
·
G
Islandshäst Jag söker en islandshingst för betäckning av mitt islandssto i Skåne! Någon som har tips?
Svar
15
· Visningar
2 261
Senast: Stelpa
·
S
Islandshäst till tävling. var hittar jag det på internet? måste jag ens använda en anmälningsblankett när jag ska anmäla mig via e-mail?
Svar
2
· Visningar
893
Senast: sucka
·
F
Islandshäst Är det nån som rider med vanlig dressyrsadel på sin isis?Tex en Wintec cair av nåt slag.Har själv ridit i en Bennis, men min häst ändrar...
Svar
8
· Visningar
1 495
Senast: Gullan86
·
B
Islandshäst Stormur Endagars är inställd! Tänkte bara försöka sprida informationen till alla berörda, mer info finns på www.stormur.nu !
Svar
11
· Visningar
1 147
Senast: Båbbe
·
Islandshäst Har tyvärr fått en eksemhäst i stallet, vill nu gärna att han skall få en så bra sommar som möjligt. Tacksam för tips och råd. När...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 241
Senast: malumbub
·
D
Islandshäst Hej! Jag har en fundering om det här med vilka regler som gäller för sadlar vid tävling. Jag ska köpa en bomlös till min ena häst. Den...
Svar
7
· Visningar
1 077
Senast: Nilaya
·
Islandshäst har ni tänkte på det. den helt plötsligt poppulära "bygelnosgrimman" finns att köpa överallt men den är oxå SLUT överallt. vart man än...
2
Svar
26
· Visningar
2 559
Senast: rubytoo
·
J
Islandshäst Såg att de söker funktionärer till VM, är det ngn av er som tänkt ställa upp : :bump: , eller ska ni tävla kanske :d ? har...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 241
Senast: Demon
·
Islandshäst Har fått i uppgift på hästkunskapen att göra ett arbete om en ras.. Jag har valt Islandshästen... Och ska då främst skriva o exteriör...
Svar
2
· Visningar
1 112
Senast: Dolores_88
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka