Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

I
Islandshäst Dottern (12 år) ska tävla i en pröva-på tävling för allra första gången. :crazy: Är det ordningen 1 varv tölt, trav, ½ varv skritt...
2
Svar
31
· Visningar
2 808
Senast: izza
·
Islandshäst Började ni direkt med islänningar eller har ni ridit på "stora bruna" innan?
2
Svar
25
· Visningar
2 437
Senast: Båbbe
·
S
Islandshäst och bastölt - vad är det? Hur rider man och vad är det för skillnader mot vanlig fyrgång och vanlig töltklass?
Svar
9
· Visningar
1 827
Senast: Båbbe
·
P
Islandshäst Jag har fortfarande problem att ställa om min sits!! Jag har gått ifrån att rida i en hoppgrupp på halvblod till att numera rida i...
Svar
8
· Visningar
1 088
Senast: Karin87
·
I
Islandshäst Har bestämt mig att det får gå åt helvete, så nu ska det tävlas T3 till helgen... Jag undrar över programmet... Kort tölt 1 varv, byt...
Svar
4
· Visningar
1 584
Senast: iina
·
H
Islandshäst för några veckor sedan på hingstvisningen fanns det försäljning av ett sadelunderlägg som jag med ljus och lykta sökt efter på nätet men...
Svar
6
· Visningar
1 138
Senast: HrafnKatla
·
E
Islandshäst Hej! Det är så här att jag köpte en isis valack, Skjóni, för knappt 2 år sen. Dum som jag var :mad: , provpred jag inte då jag litade...
2 3
Svar
48
· Visningar
5 080
Senast: ewa_85
·
D
Islandshäst Är jag blind !? Kan inte hitta resultat från dyggurs nationella som var i helgen. Är det nån som kan hjälpa mig ? /Dimmalimm
Svar
2
· Visningar
828
Senast: Dimmalimm
·
I
Islandshäst Vad kostar det att köpa en isis familjehäst nu ? Vad kosta ca en isis tävlingshäst? Hur mycket betala ni i månaden ca för att ha...
2
Svar
35
· Visningar
3 672
Senast: knasan
·
G
  • Låst
Islandshäst Lägger frågan här, eftersom det är isis jag har bilder på och undrar en sak bara...
Svar
1
· Visningar
783
Senast: mysko
·
C
Islandshäst Hur blir det när man bara exteriörbedömmer ett sto?Då får den väl inte nog höga poäng för att bli 2:a klass tex?Eller får hästen...
Svar
7
· Visningar
1 493
Senast: FannyN
·
J
Islandshäst Om man har uppnått kvalpoängen för t.ex. VSM, måste man då skriva på anmälningblanketten på vilken tävling poängen uppnåtts eller gäller...
Svar
1
· Visningar
840
Senast: yew98fq
·
A
  • Låst
Islandshäst Satt för ett tag sedan och surfade runt bland gamla artiklar. Förlåt om det är fel forum, men jag avser nu endast islandshingstar och i...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 313
Senast: Lobelia
·
Islandshäst jag undrar nu hur ni lärde era unghästar detta: skänkelvikning: bakdelsvändning: framdelsvändning: öppna: sluta: hm...
Svar
2
· Visningar
897
Senast: Balderum
·
V
Islandshäst Sköter en Islandshäst på 9 år, en jättelugnt, lydig, framåt kille. Brukar aldrig ha trix och knep för sig, men nu har våren kommit och...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 803
Senast: Lobelia
·
Islandshäst Var och tittade på islandshästtävlingar idag. Och vad duktiga alla är, tölt på lång tygel är inte det svårt???
Svar
8
· Visningar
1 457
Senast: Filippan
·
A
Islandshäst För hingsten?? Vet att detta skulle varit under avel men det står inget om islänningar där ju, alla vi är ju här, så jag lägger tråden...
Svar
12
· Visningar
1 779
Senast: chrysler
·
K
Islandshäst .. hade jag för tre år sedan då jag letade häst för fullt (att ha som skogsmulle). Av div olika skäl fann jag aldrig nån som ledde hela...
Svar
10
· Visningar
1 255
Senast: sleepy
·
Islandshäst Har lite tränsfunderingar och vill ha andra islandsmännikors åsikt. De flesta islandshästar verkar ha remontnosgrimma vad jag sett. Är...
2
Svar
33
· Visningar
3 620
Senast: knasan
·
S
Islandshäst veckan innan tävling (mao. sista veckan). Hur gör ni? lägger ni upp speciellt kanske rider mer eller mindre?
Svar
11
· Visningar
1 183
Senast: yew98fq
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2025
  • Tips på mellanstor hund för barnfamilj