Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

A
Islandshäst alltså jag vet inte vad jag ska göra.. när jag köpte min islandshäst när han var unghäst så var han väldigt jobbig och ville absolut...
Svar
11
· Visningar
1 678
Senast: _HESTUR_
·
S
Islandshäst Vår femgångare har bra skritt och trav. Tölten är rätt så taktfast. Han är svår att galoppera i paddocken... Ibland går han t o m en...
Svar
6
· Visningar
1 597
Senast: josse
·
S
Islandshäst Kan någon förklara en liten sak som jag undrar över! Jag köpte min islandshäst för snart 5 år sedan och på köpekontraktet står det att...
Svar
7
· Visningar
1 225
Senast: Lädernunnan
·
B
Islandshäst Har ni hört att man numer inte får tävla i en så kallad "stallsko". Det måste vara en hög ridsko och man skall kunna bevisa att den är...
Svar
18
· Visningar
1 727
Senast: Korven
·
H
Islandshäst hej, Var det någon mer en jag som var där?? Inte jättehöga siffror direkt men personligen tyckte jag att det var lite klent i vad...
Svar
2
· Visningar
1 402
Senast: HrafnKatla
·
B
Islandshäst hej Islandshästar är lungnare och stabilare än "vanliga hästar". Men jag tror inte att det är rasen eller något medfött som gör...
Svar
8
· Visningar
2 175
Senast: snotra
·
G
Islandshäst Jag har ägnat några timmar att läsa igenom gamla inlägg på forumet och upptäcker en helt ny värld helt annorlunda än den...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
12 074
Senast: sambaengi
·
P
Islandshäst Jag och min syster ska åka iväg för att hyra häst och stuga i en vecka i sommar. Islandshästar...;) Den enda vana vi har ifrån...
Svar
3
· Visningar
855
Senast: islands_lover
·
Islandshäst Ja, i regnet. :bump: :smirk: Kommer dit i regnet, tar av eksemtäcke, borstar, putsar, sadlar och tränsar i regnet. När jag ska...
Svar
9
· Visningar
1 049
Senast: Carla
·
Islandshäst jo det är såhär att denna veckan la jag upp träningen tillmin unghäst 5år(islandshäst) såhär: Måndag: tränade jag han lätt han fick...
2
Svar
28
· Visningar
2 374
Senast: nefretel
·
A
Islandshäst ja resultat från bedömningen från Margaretehof ?
Svar
4
· Visningar
1 708
Senast: em76
·
S
Islandshäst Jag har nu varit och ridit hos min vännina på hennes islandshästar och har blivit helt frälst i de underbara djuren. :love: Nu undrar...
Svar
8
· Visningar
1 354
Senast: SSara
·
I
Islandshäst Hej! Har en fråga, min vallack har ett hästpass, tror jag. :o Dvs det är det gamla, i lösblad, men INGENTING är ifyllt. Har jag...
Svar
2
· Visningar
897
Senast: Stall Smedjan
·
Islandshäst Lägger denna tråen här för att det handlar bara om islandshäst. Precis som rubriken säger, vad tycker ni om bomlöst till islandshäst...
2
Svar
31
· Visningar
2 963
Senast: skuggi
·
S
Islandshäst Hej! Hur får jag upp henne i trav utan att hon börjar tölta? hUR FÅR MAN IN EN BILD? :banana:
Svar
10
· Visningar
1 203
Senast: roadkilled
·
Islandshäst Får fölet gårdsnamn efter ägare, uppfödare eller födelseplats?
Svar
15
· Visningar
1 571
Senast: Balderum
·
S
Islandshäst Finnes det islandshästar som inte får "ordentligt" sommarpäls? :confused: Min häst hadde snygg päls och palominofärg da jag köpte...
Svar
3
· Visningar
1 147
Senast: Toya
·
Islandshäst Hej.. är det dyrt att ha föl? vad krävs det för kostnader till det? har du haft föl? i så fall.. berätta lite om hur det gick under...
Svar
2
· Visningar
976
Senast: Boj
·
I
Islandshäst Min kille har problem med munnen, så nu kör jag på hackamore och han funkar riktigt bra :bump: , får man tävla i det? Jag har ett med...
Svar
6
· Visningar
951
Senast: Toya
·
M
Islandshäst Ang. islandshästar! 1. Man ska aldrig trava i uppförsbackar - endast skritt och galopp uppför. Trav skulle tydligen vara skadligt...
2
Svar
26
· Visningar
2 577
Senast: OlleAtlas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tips på mellanstor hund för barnfamilj
  • Akvarietråden V