Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Har nyligen köpt ett väldigt trevlig och fint sto som vi tänkt att betäcka. Nu till frågan, vad skulle ni rekommendera för hingst? Hon...
Svar
2
· Visningar
1 045
A
Islandshäst finns det någon sådan i småland nu eller till hösten??
Svar
1
· Visningar
671
Senast: chrysler
·
Islandshäst Hej o hå.. islandshästen är så himla dyr, men det är ju bara för att den är så proffsig :smirk: MEN unga hästar brukar vara billiga...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 362
Senast: Balderum
·
I
Islandshäst Ni som var på SM... Vilka kommer att representera Sverige på VM i Norrköping? :banana:
Svar
6
· Visningar
2 425
Senast: Freyr
·
Islandshäst Hej.. gud vad jag älskar islandshästar och speciellt min proppa Tibra :) fina islänningen ;) och att gå i ett islandshästgymnasium...
Svar
2
· Visningar
1 871
Senast: _saga_
·
E
Islandshäst Kan någon säga om denna fölis blir gulbrun? Pappan är brun mamma är mublack men har isabellpappa. Han har en mycket otydlig ål och ingen...
Svar
9
· Visningar
1 993
Senast: Bangsi
·
F
Islandshäst hej. har en några frågor. har min häst för lite muskler? någon som tycker att han har för lite hull? hur tycker ni annars att han...
Svar
10
· Visningar
1 096
Senast: felicia_
·
Islandshäst Är det någon som vet hur det finns med islandsstall och islandshästar runt London. Måste hästen vara chippad om man tar över den till...
Svar
1
· Visningar
1 168
Senast: OlleAtlas
·
S
Islandshäst Kan man hoppa med en islandshäst? jag tkr hoppning verkar kul men har en islandshäst. är det fritt fram att lära henne? :bump:
2
Svar
29
· Visningar
3 257
Islandshäst hej... jag undra vilken höjd det var dom tävlade i när den grenen fanns... vet inte om dom har tagit bort den eller inte men den har...
Svar
6
· Visningar
1 161
Senast: Freyr
·
A
Islandshäst Har varit på SM nu idag och det hände en sak som jag funderat på. I V1 kom två på delad första plats men bara en kunde ju vinna, sa de...
Svar
9
· Visningar
1 194
Senast: Boj
·
S
Islandshäst Hur/var hittar jag en tränare som kan träna och visa en häst på avelsbedömning? Vad på ett ungefär får man räkna med att träningen...
Svar
5
· Visningar
1 164
·
S
Islandshäst Vad händer om hästen inte travar vid vet.besiktningen? Om den bara töltar, går man inte igenom då? Vi "övar" inför vet.besiktningen...
2
Svar
26
· Visningar
2 062
·
A
Islandshäst Har nyligen fått namnet på min islandshäst underkänt. Jag tyckte det var isländska och dessutom vet jag minst en annan registrerad häst...
2
Svar
38
· Visningar
7 197
Senast: islands_lover
·
A
Islandshäst Var kan jag fördjupa mej i detta? Vill ha förklaringar, måttstockar, vad de går efter osv osv. Någon som vet nån bra sida/info om...
Svar
12
· Visningar
2 013
Senast: Sweet
·
S
Islandshäst Hej! Jag ska troligen köpa en häst som heter Kjarkur från Ekhaga och har provridit och sådär. Sen pratade vi lite bara innan vi gick...
Svar
3
· Visningar
1 081
Senast: Filippan
·
C
Islandshäst När man kollar på olika hemsidor så ser man ju folk med jämna mellanrum som självutnämnt sig själva med olika titlar(suck...) :smirk...
Svar
1
· Visningar
863
Senast: Boj
·
T
Islandshäst Jag är så nyfiken ;-) kan ni berätta era historier om hur nån häst (er) fick sitt namn. tex nån häst ni döpt själv eller nån rolig...
Svar
16
· Visningar
2 298
Senast: Hogstorp
·
Islandshäst Nu sitter jag och grämer mig över att jag missar de bästa dagarna på VM:et i norrköping. Men vart är det nästa år? Kanske kan man ta...
Svar
2
· Visningar
947
Islandshäst Detta hör möjligtvis hemma på körning, men det är "islandshästspecifikt" så jag provar min tråd här först! Min islänning är ung (7 år)...
Svar
7
· Visningar
1 476
Senast: marijaa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka