Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Islandshäst Det skulle vara kul att veta hur många av oss med islandshästar som har dem på lösdrift, respektive uppstallad i box. Förra vintern...
2
Svar
34
· Visningar
6 396
Senast: kvandi
·
Islandshäst Har hört på omvägar att många funktionärer hoppat av, stämmer det? Skulle så fruktansvärt gärna vilja åka, men har inte råd att betala...
Svar
3
· Visningar
832
Senast: Dimmalimm
·
Islandshäst idag har vi tagit en massa bilder på mina älskade pållar! Så, tänkte göra som i en annan tråd som fanns här (hittar inte den): Här...
2
Svar
32
· Visningar
2 536
Senast: Gullan86
·
Islandshäst Om en unghäst är ganska lättväxlad i gångarterna och klarar både tölt& trav efter bara någon månads ridning men ibland väljer värsta...
Svar
12
· Visningar
1 260
Senast: moli
·
Islandshäst Min fråga kommer säkert göra några kanske många härinne upprörda,så ni kan väl ha lite överseende med mig.. :angel: :D Jo jag har...
2
Svar
31
· Visningar
3 001
Senast: Saga
·
G
Islandshäst Ngn som är medlemm i Elidr? Ska snart bli det med mor o far ;) Skulle vara kul o veta ngn annan som är det :)
Svar
8
· Visningar
1 258
Senast: Granz
·
Islandshäst Snart är det dags! :bump: :bump: VM i sverige, längar jätte mycket! Vilka ska dit? Vad säger ni isismänniskor om en buke träff någon...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
8 495
Senast: sjoberga
·
2
Islandshäst Hej! jag undrar vad ni värderar högst vid val av hingst vid betäckning? Söker ni enbart efter topphingst? lynne o temperament? färg...
Svar
9
· Visningar
1 765
Senast: Balderum
·
W
Islandshäst Hejsan! Jag funderar lite smått på att köpa islandshäst igen, hade islandshästar tillsammans med min familj förut men nu har jag blivit...
Svar
10
· Visningar
1 333
Senast: wishmistress
·
S
Islandshäst Snälla moderator låt detta ligga här eftersom det gäller just islandshäst :bow: (men även utrustning dock specificerat islänning) Kan...
Svar
3
· Visningar
989
Senast: nenya
·
S
Islandshäst Får man lov att tävla på bett med fasta ringar?
Svar
1
· Visningar
720
Senast: ang
·
K
Svar
2
· Visningar
905
Senast: islandshäst-bäst
·
P
Islandshäst Har en 6-årig valack som är inriden sedan ungefär exakt två år tillbaka, grundinriden alltså. Sedan dess har jag fortsatt och vi har...
Svar
2
· Visningar
780
Senast: prydi
·
K
Islandshäst Jag började rida när jag var åtta år, skulle fylla nio. Jag red på islandshäst i fem år sen började jag rida western i ett år men nu har...
Svar
3
· Visningar
1 095
Senast: _moa_
·
Islandshäst Hur små islandshästar finns det? Bara allmänt nyfiken :D
Svar
15
· Visningar
2 050
Senast: Carla
·
S
Islandshäst Jag red islandshäst första gången idag och har anmält mig till ridskola i höst. Fick prova på att tölta bl.a., red privatlektion idag...
Svar
2
· Visningar
950
Senast: susekl
·
M
Islandshäst Min häst är 5-gångare, men jag tror aldrig att någon har passtränat henne. Däremot är hon VÄLDIGT passtaktig, men vi har nu börjat få...
Svar
4
· Visningar
1 079
Senast: keilir
·
S
Islandshäst Kan vem som helst göra det eller ska nån från SIF göra det? Finns en dam som kör runt och gör det i vårt område...vilka har ni låtit...
Svar
5
· Visningar
1 358
Senast: sante
·
B
Islandshäst Detta år har Snutt o jag inte varit så ambitiösa pga olika orsaker. Ovanpå det är vår tränare milsvids långt bort. Är lite petig med...
Svar
5
· Visningar
1 048
Senast: Balderum
·
Islandshäst Jag har en Islandshäst som är dräktig. Hon beräknas föla i april 2006. Jag hade tänkt vara med i några små klubbtävlingar i höst, bla en...
Svar
8
· Visningar
1 065
Senast: Hogstorp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka