Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Islandshäst Vad kommer ni att ta med er från VM? Vilken häst etsade sig fast på näthinnan? Bästa fyndet på marknadsgatan? Roligaste minnet? Jag...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 345
Senast: Trollduva
·
Islandshäst och höstbedömningen kommer fr om 2006 att förläggas på Strömsholm. Detta enligt protokoll. ---------------------------------------...
Svar
2
· Visningar
865
Senast: ang
·
Islandshäst "En för ändamålet speciellt framtagen blankett skall användas" enligt SIF. Är det SH's konturdiagram eller finns en speciell bara för...
Svar
5
· Visningar
1 163
Senast: Itchie
·
Islandshäst Hejsan!! Jag va på VM i norrköping idag (söndag). Då visade dom en jätte rolig snutt film på storbildsskärmen under lunchpausen, dom...
Svar
6
· Visningar
1 091
Senast: Gassi
·
L
Islandshäst Hejsan! Jag har fått ett erbjudande om att köpa en Hercules sadel, men hittar ingen information om den på nätet... :confused: Någon...
Svar
16
· Visningar
2 143
Senast: Lomir
·
R
Islandshäst En fråga som bara dök upp :p Får två olika ryttare tävla samma islandshäst under samma period? OM de får, är det olika dagar/tävlingar...
Svar
4
· Visningar
1 389
Senast: Lillmifflan
·
O
Islandshäst Har man möjlighet att vara nära själva banan eller sitter man på en läktare långt ifrån? Dvs är det idé att släpa med stora kameran med...
Svar
1
· Visningar
775
Senast: Akirlu
·
T
Islandshäst Just nu sitter vi och laddar för att ge massmedia och allmänhet löpande information från VM i Norrköping. Tävlingarna börjar måndagen...
2
Svar
27
· Visningar
3 251
Senast: Saga
·
I
Islandshäst .. kan ni kolla en grej åt mig? Är det tillåtet att tävla med sidepull? om isåfall med några specifica regler/förhållnigar? Tack...
Svar
11
· Visningar
1 059
Senast: islands_lover
·
I
Islandshäst Undrar hur lång tid ni brukar ha er häst hos tränare vid inridning. Har en 5-årig vallack som jag suttit in men han har fortfarande...
Svar
11
· Visningar
1 298
Senast: gladia
·
B
Islandshäst VM-träff kanske? Ok vad säger ni om en Buke-VM-träff? Mitt förslag: Plats: M = Mötesplats (utmärkt på kartan som finns på...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 279
T
Islandshäst Världens näst högst bedömda islandshingst har sålts till Danmark och deltar som avelshäst i VM i Norrköping, tävlande för Island. Under...
Svar
4
· Visningar
1 094
Senast: Balderum
·
M
Islandshäst Heja sverige. Hoppas du också ska dit och heja. :banana: ska du ? undefined
Svar
2
· Visningar
784
Senast: Akirlu
·
E
Islandshäst Vilka påtryckningsmedel kan man ta till för att få sin betäckningsrapport mm. Hämtade stoet utan att betala i somras (enligt...
Svar
6
· Visningar
1 194
Senast: Boj
·
S
Islandshäst Någon som har den nya islandssadeln från Griffin? Hur är den att rida i och vad för typ av häst passar den? Tittade närmare på en sådan...
Svar
1
· Visningar
873
Senast: kopur
·
T
Islandshäst Sverige toppar avelsklassen för 6-åriga hingstar med Feykir från Knutshyttan, som visades av Vignir Jónasson med resultatet exteriör...
Svar
4
· Visningar
1 156
Senast: Saga
·
S
Islandshäst Mycket hastigt har SIF:s styrelse tagit beslutet att flytta avelskansliet i augusti till Strömsholm och den ordinarie personalen har...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
9 783
Senast: Björk
·
Islandshäst Hej! jag undrar om ngn vet om Islands häst VM 2005 visas på tv? Skulle gärna vilja se men har inte tid att åka till Norrköping. Ha...
Svar
10
· Visningar
1 420
Senast: Dimmalimm
·
Islandshäst har köpt en gamal valack som sällskapshäst-han har gått på ridskola förut. Han har inga rena gångarter utan passar väldigt mycket,köpte...
Svar
4
· Visningar
1 096
Senast: Balderum
·
Islandshäst Ni som är duktiga på tömkörning har ni möjligen tips på lite annorlunda och roligare övningar som man kan göra när man tömkör? Kan man...
Svar
2
· Visningar
1 177
Senast: Filippan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka