Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

K
Islandshäst Vi är några stycken som reagerat på det som hände på Speedpassen på fredagen på VM. Därför har vi skrivit ett öppet brev till...
Svar
7
· Visningar
1 770
Senast: tottenham
·
Islandshäst Som bekant har många islandshästar problem med hältor, vilket diskuteras livligt i många trådar. Till hältor finns det tusen och åter...
2
Svar
23
· Visningar
3 888
Senast: sambaengi
·
E
Islandshäst Jag läser ofta här på forumet men jag saknar bilder!? :devil: Jag vill se fina ridbilder! NUUUU Tack! :d
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 566
Senast: Freyr
·
M
Islandshäst Jag undrar helt enkelt vad min häst kan vara värd! Inte för att jag någonsin tänker sälja henne, men bara för skojs skull liksom! Hon...
2
Svar
34
· Visningar
3 333
Senast: Gullan86
·
I
Islandshäst Vi har ett sto med bra stam, hon har blivit från tidigare ägare dåligt skött, jag tror inte att hennes exem är ärftlig, utan kan ha fått...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 750
·
Islandshäst hej.. Jag är väldigt sugen på att betäcka vårat lilla sto, MEN vilken hingst ska jag välja? Är det någon som kan tipsa om en bra...
2
Svar
33
· Visningar
4 134
Senast: Tibra
·
S
Islandshäst :mad: Ville dele noen fine islandshestbilder, sammen med en fråga. Men det ble tatt bort, utan ett ord. :eek: Ja, det var litt for...
Svar
16
· Visningar
1 283
Senast: Balderum
·
Islandshäst Tibra har en jättefin och härlig ren takt i sin tölt.. men nu börjar hon tappa den tycker jag! För någon vecka sedan tappade hon en...
Svar
2
· Visningar
746
Senast: Tibra
·
Islandshäst En dröm som jag har kommer nog aldrig gå i uppfyllelse..:( men det skulle väl vara att själv föda upp islänningar, träna och sedan...
2
Svar
30
· Visningar
2 531
Senast: Svíþjóð
·
M
Islandshäst Vad skulle ni rekommedera för träning och hur intensivt/ofta, för en häst som vilat pga spricka i benet (som nu läkt)from majtom aug...
Svar
1
· Visningar
768
Senast: Gullan86
·
I
Islandshäst Om du betäcker en femgångare med femgångare, blir fölet femgångare? likaså fyrgånger+fyrgångare? om man betäcker 4+5? om man gör en...
Svar
10
· Visningar
1 080
Senast: Skatan
·
D
Islandshäst Hej! Hade tänk åka ner och julhandla till stockholm och då tänkte jag passa på att köpa bla nya ridbyxor och ett träns. Jag gillar de...
Svar
1
· Visningar
891
Senast: Balderum
·
S
Islandshäst tror det var två isländare som red till en himla härlig låt. Vad heter låten? vill verkligen ha den!
2 3
Svar
59
· Visningar
6 572
Senast: saen
·
A
Islandshäst Hallu.. Inte ofta jag skriver på islandshäst men jag gör arbete i skolan. Tell me allt :) :banana: Tack!
Svar
2
· Visningar
740
Senast: Lobelia
·
A
Islandshäst Det första man tänker på är väl kanske långa sadlar eller sadling långt bak, men det är inte just det jag avser, utan snarare...
2
Svar
23
· Visningar
3 464
Senast: ang
·
Islandshäst Jag behöver hjälp! Är det någon som vet företag som hyr ut boxar som är upp- och nedmonterbara t ex för en tävlingshelg? Jag har...
Svar
2
· Visningar
1 173
Senast: pest
·
Islandshäst Hur snabb kan en islandshäst vara? vill veta om min toka är rätt snabb ändå :D
Svar
9
· Visningar
9 941
Senast: Freyr
·
Islandshäst Känner mig lite förvirrad efter passlöpet i går (4:de omgången). Hur fungerar det med tiderna och sånt. Är det så att det är tiden för...
8 9 10
Svar
182
· Visningar
15 856
Senast: Isold
·
Islandshäst ja nu vill jag veta vilka av er som ska/har varit lr är på Vm nu detta veckan...vilka dagar har ni varit/ska vara? :banana: jag jobbar...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 553
Senast: moli
·
P
Islandshäst Läs på hästraser om den tyska islandskorsningen. Debatt?
Svar
11
· Visningar
2 097
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka