Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Undrar lite vad skillnaden är mellan öppna, regionala och nationella tävlingar. Kan man kvala till SM i alla, eller? :confused: Rids...
Svar
2
· Visningar
909
Senast: yew98fq
·
Islandshäst kanske en dum och onödig fråga som säkert tagits upp innan men då missade jag det. :D om hästen i tölten har ett normalt steg men...
Svar
16
· Visningar
2 161
Senast: Svíþjóð
·
Islandshäst Hur kan man träna in för att öka en riktigt fin taktaktig tölt? Min gumman har en väldigt harmonsik och fin takt i sin tölt.. men när...
Svar
4
· Visningar
1 393
Senast: fia0
·
S
Islandshäst Jag har en Keldulandi-häst, Gáski frá Keldulandi, är intresserad av att höra mer om Keldulandi, Keldulandi-hästar i Sverige/Utlandet...
Svar
6
· Visningar
1 322
·
S
Islandshäst När du gör halt, håller du kvar "spänningen" i tygeln och väntar på hästens eftergift eller gör du halt och ger efter eller gör du halt...
Svar
5
· Visningar
1 091
·
S
Islandshäst Någon som vet vart jag kan hitta resultaten från helgens Lag-SM? /Emma
Svar
14
· Visningar
1 315
Senast: Silfra
·
T
Islandshäst Vad skulle ni fråga/vad vill ni veta av en tränare innan ni skickar er häst dit på träning inför avelsvisning? Vad skulle ni vilja...
Svar
2
· Visningar
1 095
Senast: Sweet
·
Islandshäst vår granne har 2 islandshästar. den ena köpte hon som 5 årig och "red in" själv och skickade den sen på gångartsträning. han är jättefin...
Svar
9
· Visningar
1 499
Senast: Gullan86
·
D
Islandshäst Hej! Ska köpa lite hästsaker och ett par nya ridbyxor och tänkte passa på när jag skulle ner till Stockholm. Nu tänkte jag höra om...
Svar
1
· Visningar
1 276
Senast: Båbbe
·
M
Islandshäst La in lite bilder i tråden "Bra form", men det verkade inte bli nåt av den tråden så jag får väl lägga in dem här istället...
Svar
2
· Visningar
1 190
Senast: Madeleine Nilsson
·
Islandshäst Tycker det hade varit roligt om alla de som har åsikter om hur hästen ska gå i form i trav, tölt, galopp skulle vilja lägga in lite...
Svar
7
· Visningar
1 512
Senast: Muninn
·
Islandshäst Det här är säkert världens dummaste och korkaste fråga på buke..men jag måste ju få skriva det ändå :) är det så att det inte syns...
Svar
2
· Visningar
1 171
Senast: skuggi
·
T
Islandshäst varför är det så svårt att acceptera hästar med bra färg och gångarter? jag vet, man ska inte avla på färg, men är det inte bara folk...
2
Svar
38
· Visningar
3 560
Senast: grimur
·
Svar
2
· Visningar
1 723
Senast: Ramn
·
Islandshäst Skulle vilja träna pållan i pass.. har inte använt den så mycket.. faktum är att jag inte riktigt vet hur man rider pass :o Utan när...
2
Svar
22
· Visningar
2 158
Senast: Tibra
·
F
Islandshäst jag undrar bara vad som behövs för och tävla? på "vanlig" ponny måst man ju ha grön kort(förutom på klubbtävlingar) ryttar lecens och...
Svar
1
· Visningar
838
Senast: Boj
·
Islandshäst Jag funderar på att köpa en häst när jag lämnat tillbaka min foderhäst. Jag har redan hittat den jag vill ha. :love: En underbar liten...
Svar
7
· Visningar
5 383
Senast: Ramn
·
S
Islandshäst Jag skulle behöva en massa tips på hur man stärker tölten hos en ren fyrgångare, med stark trav? Eftersom min egna guldklimp till...
Svar
3
· Visningar
5 526
Senast: SannaBoo
·
K
Islandshäst jag har febrilt letat på SIF hemsida ingen som vet? Jag undrar hur det blir, skall vi börja att vaccinera var 6:e månad from 2006? Det...
Svar
2
· Visningar
2 109
Senast: Krysmynta3
·
S
Islandshäst Någon som har några resultat från helgen? Var ganska spännade hästar som skulle visas om jag inte minns fel.
Svar
6
· Visningar
1 263
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka