Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Islandshäst Någon som vet vad som hänt med Islandshästmarknaden, eller är det bara jag som inte kan se något?
Svar
12
· Visningar
2 012
Senast: Filippan
·
Islandshäst Har hört av många att bygelnosgrimman är en korrigeringsnosgrimma. Nu när islansdshästen dök ner i brevlådan la jag direkt märke till...
Svar
5
· Visningar
1 289
Senast: Poplan
·
T
Islandshäst trots att jag är gamma islänningsägare får jag erkänna att detta är mitt första besök på bukes islandsforum, så ni får ursäkta om det...
2
Svar
34
· Visningar
5 630
Senast: Tölva
·
S
Islandshäst hur reagerar era isisar med andra hästar? mår de sämre med vanliga hästar eller kan man ställa sin isis med andra hästar utan att ha...
2
Svar
34
· Visningar
3 970
Senast: Rolle
·
M
Islandshäst Ridskolan har som sagt köpt en ny liten b ponny som jag red på ridlägret tidigare i sommar. nu när jag red han i måndes så märkte jag...
2
Svar
30
· Visningar
3 117
Senast: Bewelinn
·
N
Islandshäst Hej alla isisar! Jag skulle tacksamt ta emot alla tips och råd ni kan avvara för att hjälpa mig och min pålle med galoppträningen...
Svar
12
· Visningar
2 430
Senast: iina
·
Islandshäst Hur gör ni då ni ska få in er islänning i trav? finns det en viss hjälp man använder eller är det olika? berätta..
Svar
7
· Visningar
1 093
Senast: OlleAtlas
·
Islandshäst Jag har gjort min 16-åriga fyrgångare till femgångare. :banana: Har riktigt aldrig försökt lägga honom i pass, men pappa har berättat...
Svar
3
· Visningar
1 056
Senast: fia0
·
S
Islandshäst Min andra tråd blev bortplockad snabbt som attan, den räknades in i kategorin "annonser"... (Men det är helt ok att öppet annonsera...
2
Svar
37
· Visningar
3 565
Senast: Heimir
·
E
Islandshäst Hej, är det någon som har "VM låten" någon? Snälla skicka den på min msn då: Bondeliid_@hotmail.com Kram Kram
Svar
8
· Visningar
1 142
Senast: Svíþjóð
·
S
Islandshäst NU är våra hästar chipmärkta, tagit tagel osv...men vilka papper är det vi ska ha för att kunna sluföra och få pass till våra islänningar?
Svar
10
· Visningar
1 774
Senast: ang
·
Islandshäst Hej! Jag undrar över en grej som ja hoppas ni har svar på. :) Om en häst har haft jätte fin o bra tölt, men som sen blev riden på...
Svar
19
· Visningar
4 647
Senast: morgonzo
·
E
Islandshäst Har ridet i 25 år men bara liiite på islänning. Nu vill jag ha en egen. :love: Till skogsturer, kanske någon kurs då och då. INGET...
Svar
6
· Visningar
1 497
Senast: moli
·
S
Islandshäst Möte på Wången Avelsutskottet tillsammans med Gnesti bjuder på ett tillfälle att träffas för att diskutera, ha synpunkter och frågor...
Svar
6
· Visningar
1 143
·
N
Islandshäst ...mellan import eller inte import? Jag bor pa island nu, pa en hæstgard dær jag jobbar och ska jobba tom mars næsta ar. Jag rider en...
Svar
4
· Visningar
1 052
Senast: Lilla_My
·
J
Islandshäst Vad finns det för tävlinggrenar för islandshäst? :confused:
Svar
1
· Visningar
849
Senast: Sweet
·
M
Islandshäst Nån som vet vart man kan hitta gamla resultat från kval till SM samt från SM. Kanske 5-10 år tillbaka i tiden? Går det att hitta...
Svar
7
· Visningar
1 097
·
B
Islandshäst Törs jag köpa islänning importerad fr. island frostimport ????? Sommarexem elller vad tror du???? Bor i Boden Norrbotten.
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 725
Senast: sambaengi
·
S
Islandshäst Har läst att många importerade ston får eksem vid betäckning pga av hormonomställningen, nu till min fråga: När på året är bästa tiden...
Svar
5
· Visningar
1 207
Senast: Hogstorp
·
E
Islandshäst Landi har ju hösttävling på Sävebanan i helgen, tänkte åka ut och kolla läget där och det vore ju kul att veta om något "Bukeekipage"...
Svar
6
· Visningar
945
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka