Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Islandshäst japp :banana: igår tävlade jag för första gången, T1 & 4-gång :angel: 2:a i båda :bow: Jag red en lånehäst som heter Tjalfi :love:
Svar
15
· Visningar
1 798
Senast: Tvistjarna
·
B
Islandshäst Tycker detta med avelsmöten både på Solbacken väster om Shlm och på Wången vid Östersund är enormt positiva och efterlängtade steg från...
Svar
9
· Visningar
1 311
Senast: Båbbe
·
Islandshäst hej! jag har nu ridit i 16 år, och har lovat att jag ska börja träna min kompis islänningar i dressyr. dessa är 5 respektive 6 år, och...
Svar
14
· Visningar
1 264
Senast: Inte_Ung
·
S
Islandshäst Jag har ett par Top-Reiter boots som jag inte får att sitta på plats. Är det någon som har något bra tips om hur jag ska få dem att...
2
Svar
29
· Visningar
2 303
Senast: eliiin
·
I
Islandshäst vad finns det för tyngder? vilken är den mest valanvända, varför just den, och inte en tyngre/lättare? vilka räknas till tunga resp...
Svar
6
· Visningar
1 231
Senast: Freyr
·
Islandshäst ja vad väger era hästar(islandshästar) och vad tror ni en unghäst på 4 i vår väger han e ca 137cm och lite rund om magen men inte så...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 932
Senast: kvandi
·
S
Islandshäst När jag köpte min islänning skickade jag in "ägarbytespappret" till sif (avelskansliet), förra ägaren sa att det var det enda jag...
Svar
14
· Visningar
2 977
Senast: Demon
·
Islandshäst Hästen som snart kommer hem till mig är oskodd och har varit det ett bra tag, klarar det galant, ömmar inte eller ngt. Men jag...
Svar
8
· Visningar
1 884
Senast: Sveipur
·
Islandshäst Min " gubbe " har stora rumsliga rörelser , så det är nästan svårt att sitta still.Tycker att jag hoppar och studsar i sadeln när jag...
Svar
2
· Visningar
975
Senast: Heimir
·
H
Islandshäst Prövar att lägga denna tråd på islandshäst eftersom jag inte fick nåt svar på utrustning. Någon som vet var man kan köpa prylarna ur...
Svar
1
· Visningar
796
Senast: Yeahnny
·
K
Islandshäst Min mamma har flera islänningar och några av dem har lite svårt för traven, heller de väljer tölt/grisepass framför trav. För ett tag...
Svar
8
· Visningar
1 078
Senast: Embla_fixa
·
Islandshäst P1 P2 P3 PP1, vad är skillnaden? Vilka sträckor kan man tävla speedpass? :confused: /Fia
Svar
5
· Visningar
854
Senast: Boj
·
Islandshäst Finns det eller finns det inte? Det talas om det. Även bland Förbundets Makthavare. Det skrivs om det. Även av de som borde veta...
Svar
6
· Visningar
1 231
Senast: sambaengi
·
I
Islandshäst Min valack har otroligt stark trav, en travtränare känner blev avis när han såg hans kliv i hage ;) och sa att han skulle gå bra på...
Svar
18
· Visningar
1 701
Senast: islands_lover
·
O
Islandshäst Jag skodde av min häst för ca två månader sedan, och det fungerar riktigt bra. Har hjälp av en duktig verkare och tycker att övergången...
2 3
Svar
54
· Visningar
4 583
Senast: em76
·
Islandshäst Hej Nu när man ska skaffa pass till sina äldre isisar måste man chippa de? M vH A_Z
Svar
2
· Visningar
707
Islandshäst jag har en unghäst (islandshäst på 5år) som lägger tungan över bettet när jag korstar tyglarna och börjar arbeta i munnen på honom. har...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 279
Senast: Gullan86
·
Islandshäst Hej Ska iväg och tävla nästa helg med min häst. I uttagningarna kommer vi vara tre på banan samtidigt. Problemet är att han kan sparka...
2
Svar
21
· Visningar
2 281
Senast: Freyr
·
T
Islandshäst Under Norrlandsmästerskapen i somras fick både Malin Wikander och Tina Solestig-Nordin varningar för att deras hästar hade sår i munnen...
Svar
14
· Visningar
2 073
Senast: Michis
·
Islandshäst Hej! Är det någon som har förslag på vad man kan göra i padocken som hästen tycker är roligt?? Så hästen tycker att det ska bli roligt...
2
Svar
22
· Visningar
2 088
Senast: OlleAtlas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar