Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

I
Islandshäst Skulle vilja ha lite tips på hur man får hästen att "explodera" i tölten... Min valack är 11 år nu, och har tills för ett år sedan varit...
Svar
9
· Visningar
3 599
Senast: myrkvan
·
T
Islandshäst Ska nu iväg på min första tävling. :banana: Ska starta i lätt fyrgång och lätt tölt. Har inte fått tag i någon fipo än, det är en...
Svar
2
· Visningar
1 009
F
Islandshäst Har en tvååring som inte har visat ett enda steg trav i hagen! Skritten är passtaktig, tölten är passtaktig men galoppen är ganska fin...
Svar
10
· Visningar
1 043
Senast: Mist
·
T
Islandshäst Vad skulle ni ge för denna sadeln? Det är en Zaldi islandsadel från 98, i mycket fint skick. Skulle vara kul att veta, för dom...
Svar
2
· Visningar
1 119
Senast: IrpaSnirpa
·
J
Islandshäst I senaste numret av denna tidning fick en högt uppsatt person inom SIF svidande kritik i en insändare av en av de som tidigare arbetade...
24 25 26
Svar
515
· Visningar
38 467
Senast: sambaengi
·
N
Islandshäst Jag har aldrig ridit islandshästar förut men har nu fått ett erbjudande om att ha en på halvfoder. Jag kan inte särskilt mycket om deras...
Svar
2
· Visningar
945
Senast: Hogstorp
·
N
Islandshäst Den hær vintern ska jag rida lektion för Reynir Aðalsteinsson! :bump: Ær sa glad, det ska bli SUPER verkligen! Han kommer hem fran...
Svar
13
· Visningar
2 540
Senast: Gullan86
·
Islandshäst Fick inget svar under utrustning så jag provar här. Har pioneer slutat existera?? Har ringt 08-numret som är upphört utan hänvisning...
Svar
3
· Visningar
957
Senast: sissu
·
Islandshäst hejsan skulle gärna vilja ha lite tips på igångsättning på en häst som stått en längre tid... Är detta rimliga saker att göra första...
Svar
9
· Visningar
1 726
Senast: ullen10
·
Islandshäst Är det fler än jag som tänker åka till Wången på avelsmötet den 8 oktober? Någon som tänker visa unghäst på mönstringen?
Svar
10
· Visningar
1 233
Senast: Svíþjóð
·
0
Islandshäst Jag undrar om någon vet nån sida med bilder/video där man kan se de "rena" olika gångarterna?
Svar
3
· Visningar
1 086
Senast: CcE
·
Islandshäst Okej skulle behöva lite råd från er här till en vän som har problem med sin Islandshäst. jag har testat att rida den så jag vet lite...
Svar
18
· Visningar
3 715
Senast: Sprettur
·
M
Islandshäst Hejsan! Jag har ett litet problem med min islänning som jag ridit sedan fem år tillbaka. pga. skada har jag först nu kommit igång och...
Svar
6
· Visningar
1 349
Senast: Balderum
·
Islandshäst Beställde jag från SIF när jag såg annonsen i senaste Islandshästen. Jag var inte på VM själv, så jag hade inte sett denna produkt IRL...
Svar
7
· Visningar
1 150
Senast: kopur
·
Islandshäst ;)Apropå definitioner och benämningar, så började jag fundera på ljudbeskrivningen av ren tölt. Vet att en del vill beskriva ren tölt...
Svar
1
· Visningar
1 176
·
S
Islandshäst Är det någon som vet vart man kan beställa en varningsskylt om att det finns islandshästar på gården. Har sett en sån innan, men jag vet...
Svar
10
· Visningar
1 670
Senast: Sprettur
·
Islandshäst Är det bra att gå på tygeln i tölt? nackdelar o fördelar :)?
2
Svar
34
· Visningar
4 630
Senast: morgonzo
·
Islandshäst Jag vet inte så mkt om den. Det är ett sto som är 11år, fux ganska stor, fyrgångare men tölten är kanske inte den bästa. Men det är kul...
2
Svar
31
· Visningar
2 595
·
M
Islandshäst Jag lägger den här på Islandshäst och hoppas att den inte är för oseriös för det här forumet... Kanske skulle lagt den på Gnägg, men jag...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 364
Senast: Freyr
·
L
Islandshäst Hej Jag skulle vilja veta lite mer om just islandshästtävlingar och vad de innebär. Har sett många där folk pratar om T1 osv, vad...
Svar
3
· Visningar
979
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka