Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Vilket är egentligen "bäst"? Vilket är lättast att jobba bort? Min häst har från att vara en grisepassare blivit en travtaktare :p...
Svar
15
· Visningar
1 884
Senast: Poplan
·
S
Islandshäst Då jag fikk min islandshäst för 2 1/2 år siden hadde han en period hvor han var vrang :devil: och stoppet, ville inte gå + + + (jag...
Svar
7
· Visningar
1 138
Senast: sleepy
·
Islandshäst Nu kommer jag med ännu en viktfråga... (alla suckar :angel: ) Men jag har bekymmer nu. Har nu fått höra att jag bör ha en större...
2
Svar
21
· Visningar
2 052
Senast: skuggi
·
E
Islandshäst Jag har mer eller mindre fobi för att hämta hästar i hagen, bla för att jag har blivit nersprungen mer än en gång. Nuförtiden rider...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
6 720
Senast: Granz
·
Islandshäst Jag har hastigt och lustigt fått ett sto som är ca 12 år. (Ska få papprena sen.)Vet att hon har bra stam och varit vad man kallar dyr en...
Svar
8
· Visningar
1 237
Senast: Balderum
·
Islandshäst Någon som ska till Vrigstad på söndag 2 okt? Grevagården 16 okt? Eskeryd 23 okt? Jag ska till Vrigstad och Grevagården och titta...
2
Svar
38
· Visningar
3 878
Senast: em76
·
A
Islandshäst ... ja, ni ser frågan. Har ni andra benskydd än boots/ klockor då ni övar passen och i så fall vad för några?
Svar
15
· Visningar
2 192
Senast: Gullan86
·
S
Islandshäst Gissa höjd på häst och ryttare!! :bump: og ja, han har nosen bakom loddplan i detta ögonblick, han har bakbenet i en underlig vinkel...
Svar
13
· Visningar
2 766
·
I
Islandshäst Har en islandshäst här hemma, hon har vilat länge pga fång. Men nu är det läkt och snart ska jag börja sätta igång henne lite smått. Nu...
Svar
9
· Visningar
2 614
·
M
Islandshäst Jag skickade in ansökan om pass till hästen nu i somras och vad jag har förstått så kommer jag väl inte att få det på ett bra tag. Men...
Svar
12
· Visningar
1 721
Senast: Madeleine Nilsson
·
M
Islandshäst Lägger tråden här istället. Provade på ridning utan resultat En häst som ibland sticker, inte lyssnar så mycket på vanligt tränsbett...
2
Svar
25
· Visningar
2 496
Senast: Boj
·
Islandshäst Jag och en stoägare diskuterade hingstval idag. Hon önskar bättre ben, speciellt till ett sto som har lite klena och skeva ben. Min...
Svar
3
· Visningar
1 113
Senast: IrpaSnirpa
·
S
Islandshäst Har aldrig tävlat islandshäst, men jag har bestämt mig för att göra det någon gång. Så jag har några frågor Hur mycket får bootsen...
Svar
11
· Visningar
1 213
L
Islandshäst Jag undrar om man får använda pessoa-bett när man tävlar i lätta klasser? Eller vilka bett är tillåtna här? Tacksam för svar :)
Svar
5
· Visningar
1 083
E
Islandshäst Efter fiaskot med dragningen på Vm lotteriet så stod det ju att läsa i Islandshästen att det skulle troligen bli en ny dragning och att...
Svar
18
· Visningar
1 768
Senast: Svíþjóð
·
Islandshäst Jag har själv tävlat en del i T2, och förstås också sett en del tävlingar. Undrar lite över bedömningen, eftersom jag flera gånger...
2
Svar
27
· Visningar
2 957
Senast: Boj
·
M
Islandshäst (Jag vet att den här tråden skulle passat bättre på Hästverksamhet, men jag lägger den här ändå, eftersom jag vill ha svar från folk med...
2
Svar
28
· Visningar
2 404
Senast: mazarein
·
E
Islandshäst Är det någon som har tips på islandshästsadel som har mycket stöd för benen? Alltså en sadel som främjar korrekt sits. Tacksam för...
2
Svar
32
· Visningar
8 446
Senast: rock_89
·
L
Islandshäst Nu när jag är vuxen, vill jag ha det som är bäst. Därför har jag skaffat, ISLANDSHÄST! :banana:
Svar
6
· Visningar
1 976
Senast: Saybia
·
Islandshäst hej! tänkt visa ett kollage på förra ridlektonen för en månad sen ska nämligen rida lektion igen nu på lördag och tänkte jag kunde få...
2
Svar
33
· Visningar
3 154
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar