Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

B
Islandshäst jag undrar om någon vet hur man går till väga med passansökan när man inte har några papper på hästarna? Måste man registrera...
Svar
3
· Visningar
890
Senast: Skrauti
·
H
  • Låst
Islandshäst hej ! jag tror ärligt talat att islännigar är en myt att dem kan ridas av 180 cm män och 100 kilos ryttare? dom är som vilken ponny som...
Svar
6
· Visningar
1 153
Senast: Lobelia
·
Islandshäst Hur svårt tror ni att det är att sälja en 12-årig triangelmärkt islandshäst som uppfostrare till någon unghästflock.? Man ser inte på...
Svar
12
· Visningar
1 530
Senast: Grana
·
Islandshäst Halloj! Jag och stallägaren har pratat lite om att man kanske skulle få till någon form av unghästflock/vintervila/sommarbete för...
Svar
7
· Visningar
1 323
Senast: IrpaSnirpa
·
  • Låst
Islandshäst hej allihopa jag ska skriva ett arbete i skolan om varför islandshästar som kommer till sverige kan få solexem,, jag vet ingenting om...
Svar
2
· Visningar
951
Senast: Lobelia
·
K
Islandshäst Hejsan! Jag undrar lite... Vad kostar det att importera? Vad skall man tänka på vid import? Vilka problem kan man få vid import? Jag...
2
Svar
26
· Visningar
3 196
Senast: netia
·
K
Islandshäst hej på er nån som har bra trav tränings tips för passtakts häst eller hästar som "grisepassar" ? :)
Svar
4
· Visningar
1 021
Senast: sambaengi
·
K
Islandshäst Vart kan jag hitta det?? PÅ Islandshästföreningens hemsida finns dom inte kvar......:confused:
Svar
5
· Visningar
951
Senast: Poplan
·
S
Islandshäst Är det någon här som ska tävla på KM i September? /Emma
Svar
17
· Visningar
1 644
·
L
Islandshäst Varför kallas en ponny för häst???
6 7 8
Svar
141
· Visningar
16 976
Senast: Netla
·
P
Islandshäst Någon som vert vart alla fina Vm hästar tog vägen efter VM? :love: Jag mena Silfurtoppur vet man ju och samma med Reynir men alla...
2
Svar
37
· Visningar
3 280
Senast: Svíþjóð
·
Islandshäst Jag läste på SiF´s hemsida att nu i helgen är det Lag-ungdoms SM i Norrköping. Eftersom jag bor ganska nära funderar jag på att åka och...
2
Svar
31
· Visningar
3 078
Senast: HlínLover
·
P
Islandshäst När ni ska rida in era unghästar och för första gången tar på dom ett bett , vad för slags bett tar ni på dom. Vanligt , tredelat mm?
Svar
9
· Visningar
1 197
Senast: Kick
·
P
Islandshäst Är nyfiken på islandshästen men har bara ridit en en gång på tur ridning. :bump: Vilken ras kan man jämföra med? Hur är de i lynnet...
Svar
11
· Visningar
1 314
Senast: ang
·
Islandshäst Har hört att man inte ska tölta i uppförsbacke, men varför? Någon som har lust att berätta varför?
2
Svar
21
· Visningar
3 007
Senast: Boj
·
Islandshäst JAA!! äntligen fick jag min dröm i uppfyllelse! :love: I sommar ska jag och min kompis sticka till Island och jobba. Vi har fått svar...
Svar
17
· Visningar
2 273
Senast: Kick
·
Islandshäst vad är det för skillnad på 5-gång o lätt 5-gång? har inte fattat än! :o nån som kan förklara det på ett bra sätt? tacksam för svar...
2
Svar
20
· Visningar
1 830
Senast: Filippan
·
A
Islandshäst Jag har bestämt mig för att rida privatlektioner på islandshäst och skall inom kort rida min första lektion. Jag har tidigare endast...
Svar
5
· Visningar
1 721
Senast: Tvistjarna
·
P
Islandshäst Är det tillåtet enligt FIPO att tävla utan nosgrimma?
Svar
4
· Visningar
841
Senast: sandrus_1234
·
T
Islandshäst Måste bara få skriva av mej lite! ja ahr en isis! har haft lite problem me att hon inte andvänder baken och att hon inte är lösgjord i...
Svar
3
· Visningar
1 070
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka