Vm hästarna?

Sv: Vm hästarna?

soft mee islandshästar skrev:
vad jag vet så kostade VM-hingstarna runt 1 miljon o Silfurtoppur frá Lækjamóti kostade 500.000 svenska kronor tror jag. mellan en halv miljon-en miljon kostar dom tror jag :cool:

//loddie

Det var ju smart att köpa Silfurtoppur dagen före finalen :d. Om dom hade väntat en dag med att köpa honom hade han säkert blivit mycket dyrare.

Det var aven hastar som saldes betydligt billigare an 500.000 sek. Ett sto gick for 160 tusen och en valack ar fortfarande till salu for 130 tusen. Det kostar att ha roligt kan man konstatera helt lugnt...

jaha var det ? va var det för några snyggingar då :smirk: ?

Reynir frá Hólshúsum var såld till Sverige redan innan VM.
Nya ägare är Camilla Hed och Hjalti Gudmundson.

jaa och det kan jag förstå han e ju bara fööör vacker :love:

pia88 skrev:
jaa och det kan jag förstå han e ju bara fööör vacker :love:
Visste ni att Reynir har varit omslagspojke för Islandshästen nått år.
Han är hästen med regnbågen. Om ni hänger med.

Oh.
Jag hittade den för ett tag sen, sparade dock den inte. Jag ska se vad jag kan göra. ;D

Tyvärr hittade jag inte hela, men en del av bilden, den ser ut ungefär såhär:
phpThumb.php

Kanske kommer ni ihåg den?
Med fin regnbåge bakom :p

Jag kommer ihåg, underbar bild :)

Senast ändrad av en moderator:

asså jag säger bara nej :( Jarl frá Miðkrika e tillsalu läste det nyss på eidfaxis hemsida...:cry: Hallå det var ju liksom han och Stian....Varför? Någon som håller med mig :( ?

Senast ändrad av en moderator:

Jag såg det också för ett par veckor sedan, jag tycker också det är synd dom var ett fint ekipage tillsammans.

gu vad tråkigt..kanske jag köper honom..hehe :D men han och stian passade ju så bra ihop..så det är verkligen synd:(

mm , undrar vart han kommer säljas utlandet eller om han kommer att stanna kvar i Norge. Den som köper honom lär ju inte ha dåligt med pengar direkt ;).

Svíþjóð skrev:
Visste ni att Reynir har varit omslagspojke för Islandshästen nått år.
Han är hästen med regnbågen. Om ni hänger med.

åhh, reinir hästen som var så fin :love: Vilket år var de? måste hitta den tiningen hihi.

Jag tycker det känns jättekonstigt.
Det har likson varit dom två, men det var ju inte han som ägde Jarl.
Och det kanske är dags att gå vidare?
Dom kom kanske inte längre tillsammans.
Jag såg han och Balder på NM 2004 tror jag att det var, det kändes inte som samma sak.
Men det löser sig.

Liknande trådar

Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
8 334
Skola & Jobb Bara känner att jag måste posta detta. Det är ett brev jag skrivit till min gamla högstadieskola. Det är inte klart formuleringsmässigt...
Svar
7
· Visningar
3 663
Träning Hej, min passhäst är 7 år nu, ridit honom sen han var 4 (red in å utbildat) han är en travhäst och står i travstall. Ej tävlat trav sen...
Svar
8
· Visningar
2 691
Senast: Hedinn
·
Anläggning HEJ! Alltså, typ det mest otroliga som kan hända kommer ske. på fredag får vi tillträde till vårat nya hus! jaha tänker ni säkert, men...
Svar
4
· Visningar
4 050
Senast: shia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka