Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

L
Islandshäst Hallåj :) Jag brukar rida 1-3 ggr i veckan på islandshästar, två ston (10 och 7 år). Det yngre stoet är en riktigt vild en och blir...
Svar
6
· Visningar
911
Senast: Poplan
·
Islandshäst Undrar om de kommer ge ut någon film från årets VM? Och var kan man i så fall köpa/beställa den? Såg inte nån som helst info om det...
2
Svar
22
· Visningar
1 831
Senast: Poplan
·
Islandshäst Nu börjar iaf JAG bli trött på allt tjafsande om bett och nosgrimmor... Först fick man ha vilka bett man ville men inte med vilken...
Svar
17
· Visningar
2 285
Senast: Boj
·
Islandshäst Startar en tråd här istället så slipper man kladda ner Loddies tråd. Jag förstår precis vad du menar Boj, jag säger inte att man...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 199
Senast: Balderum
·
B
Islandshäst Jag hoppas någon kan hjälpa mig. Det är nämligen så att min 8-åriga islandsvalack har tappat sina muskler och jag vet inte varför. Han...
2
Svar
25
· Visningar
6 519
Senast: Tibra
·
T
Islandshäst Jag är en relativt ny islandshästryttare, och vill därför fråga om det är någon som vill ge mig en förklaring till varför det är dyrare...
Svar
18
· Visningar
2 014
Senast: IrpaSnirpa
·
B
Islandshäst Nån här som har gått en sån utbildning? Är den "svår"? (jag har tävlat ett par gånger med lånad häst och gick Grönt kort kurs förra...
2
Svar
38
· Visningar
5 011
Senast: Svíþjóð
·
S
Islandshäst Är det någon som vet hur det har gått i helgen?
2
Svar
26
· Visningar
5 061
Senast: annax
·
Islandshäst Jag har en liten fråga om galopp... Har en häst som jag jobbar med. Han är väldigt passaktig i nästan alla gångarter och framtung är...
Svar
4
· Visningar
1 099
·
L
Islandshäst Ni som inte rakar! Hur gör ni med era hästar då? Mitt i vintern och vi säger att det är ca -5 grader???
3 4 5
Svar
98
· Visningar
8 853
Senast: seifur1
·
S
Islandshäst Citat under Avel-Om Avel-Betäckning: "För föl efter icke godkända hingstar eller unghingstar utan betäckningstillstånd, registreras inte...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
8 034
Senast: sambaengi
·
Islandshäst Jag har en femåring som reds in förra hösten, hade vintervila och sedan är riden ca 6 månader. Nu är det dags för vintervila. Hur...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 508
Senast: Àsgrimur
·
I
Islandshäst Hur ska en islandshäst gå när den går i rätt form i tölten ?:confused: Lägg gärna in bilder och filmer !:) :d
2
Svar
37
· Visningar
5 313
·
S
Islandshäst Finns det någonstans där man kan hyra startboxar för tävling?
2
Svar
20
· Visningar
2 334
·
S
Svar
9
· Visningar
1 460
·
Islandshäst Vet att denna tråd kanske skulle ligga annerstädes, men tror att ni islandshästfolk har råkoll på viktboots..?! Ska tävla nästa helg...
Svar
10
· Visningar
1 440
Senast: Ryver
·
G
Islandshäst Är det någon som vet något? Vilka tävlar för Sverige etc. ? Trist att det inte är raporterat något på SIF's sida...
Svar
11
· Visningar
1 949
·
S
Islandshäst hade en tråd inne igår om att bli fodervärd men den är inte kvar idag jag trodde att man kunde fråga vad som helst härinne men tydligen inte
Svar
3
· Visningar
911
Senast: emjo
·
R
Islandshäst 1. Får man tävla med shortchaps? Någon speciell färg de måste vara? Får de ha fransar? 2. Vad är "keppni"? 3. Måste tränset vara av...
Svar
5
· Visningar
806
Senast: Real_Life
·
Islandshäst undrar hur man dömer islandshästavel? hur ska ett bra sto se ut??:confused: vad är bra hovar?? skicka gärna bild så man ser hur det ska...
2
Svar
34
· Visningar
3 713
Senast: Filippan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar