Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Id-kontrollant kommer idag och jag ska skicka in mina papper till passet. Om man har en häst som redan är registrerad i SIF, stämmer det...
Svar
2
· Visningar
822
A
Islandshäst Jag har fått ett "problem" på halsen som egentligen inte är mitt.... Please gå in på DEN HÄR TRÅDEN, läs och begrunda... Det var...
2
Svar
21
· Visningar
3 229
Senast: Islandssmurfen
·
L
Islandshäst Jag har en islandshäst som är 9 år (snart 10) han är fyrgångare. Jag har alldrig ridit femgångare förut så jag vet inte hur passen...
Svar
5
· Visningar
875
Senast: skuggi
·
J
Islandshäst Hejsan! Jag är helt säker på att jag har hittat datum för regionala tävlingar våren/sommaren 2006. Nu kan jag inte hitta de alls...
Svar
2
· Visningar
713
Senast: Juvelflickan
·
M
Islandshäst Är det någon som har sett Benni Lindals video "Inridning av Islandshästar" och kan ge mig tips om den? moccis
Svar
4
· Visningar
917
Senast: Poplan
·
D
Islandshäst Rider ni era islandshästar med eller utan boots? Jag ska börja tävla min häst snart och min instruktör tycker att jag ska börja med...
Svar
15
· Visningar
1 815
·
S
Islandshäst Måste man ha en speciell klädsel när man tävlar Islandshäst? Tex måste man ha vita ridbyxor och kavaj, eller går det bra med typ blåa...
Svar
5
· Visningar
1 476
·
E
Islandshäst Jag funderar på att köpa en islänning till våren ca.....då jag redan har en häst (nordis) så jag kan ju en hel del om hästar allmänt men...
Svar
9
· Visningar
1 120
·
M
Islandshäst Att det är större risk för islandsfödda hästar som kommer till Sverige att få eksem, vet ju de flesta. Men om vi säger att man...
Svar
17
· Visningar
1 550
·
O
Islandshäst Hej! Jag undrar hur långa spöna får vara vid tävling? :confused: Någon vänlig själ med FIPO som kan hjälpa mig med svar på detta...
Svar
10
· Visningar
1 991
Senast: Svalan
·
Islandshäst Hej! Tänkte bara höra hur ofta och hur långa vilor era hästar brukar få?? Hur gammal e hästen kan oxå va bra o veta! :d Alltså, hur...
2
Svar
20
· Visningar
1 960
Senast: marijaa
·
M
Islandshäst ... i tölt. Islänningen jag tog hem från Island som vildhäst var ju 5-gångare. Dock mycket passtaktig i allt. Pga eksem så har han...
2
Svar
30
· Visningar
1 782
Senast: IrpaSnirpa
·
E
Islandshäst Hur fattar ni tölt? :confused:
Svar
14
· Visningar
2 665
·
M
Islandshäst Jag undrar lite hur kallt islandshästar klarar att ha det? De är ju kända för att tåla ganska mycket, men jag skulle behöva veta på ett...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 933
·
S
Islandshäst Har ni tänkt på att det ser väldigt annorlunda ut när en islandshäst och en annan ponnyras skrittar. Islänningarna går liksom med energi...
Svar
18
· Visningar
1 219
·
Islandshäst var nere på VM:et 2005 och var funktionär. bygga läktare var min huvuduppgift. var det nån annan som var funktionär eller byggde...
2
Svar
25
· Visningar
2 072
·
T
Islandshäst vet någon hur det gick på freyfaxis lagtävling i höstas:)
Svar
18
· Visningar
1 248
·
Islandshäst Hej.. jag vet att det finns så många trådar om just detta med takten.. men varje gång jag skrivit i någon annans tråd å frågat själv...
2
Svar
32
· Visningar
3 198
Senast: Tibra
·
F
Islandshäst Jag har börjat bli nyfiken på islandshästar efter att ha varit på turridning ett antal gånger. I dagsläget har jag en underbar...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 086
Senast: Svíþjóð
·
S
Islandshäst Sista anmälingingsdagen var 18/11. Någon som vet när proppen kommer?
2
Svar
31
· Visningar
2 125
Senast: Svíþjóð
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar