S
Svíþjóð
Sv: Klimat?
haha, alltid finns det någon ;D
Nädå. jag vill iallafall.
Klart inte alla vill det
haha, alltid finns det någon ;D
Nädå. jag vill iallafall.
Klart inte alla vill det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Svíþjóð skrev:Det vore ju en lösning
Kanske inte flytta precis idag. Men visst vore det trevligt
Svíþjóð skrev:Det vore ju en lösning
Kanske inte flytta precis idag. Men visst vore det trevligt
Jonna skrev:Men gör det då? Finns sommarjobb på Island, sök på Nordjobb och testa att vara där en sommar.
Poplan skrev:Vad får man jobba med då ?
Beror väl på hur man rider. Jag tror inte nån hårdtränar sin häst i 25 minus 4 gånger per dag. Travhästarna i Norrland, hur klarar dom sig? Jag tror inte att dom bara skritt-tränar sina hästar. Dom skulle inte klara löp i så fall. Inte tränar dom inomhus heller.Poplan skrev:Men det kan väl ändå inte vara bra att ridas 3-4 ggr om dagen i 25 minus?
Det var en jättebra "sak" att veta tills när man ska till Island.Jonna skrev:Det är helt olika. Allt från servitris på Åland till lantbruksarbetare på Island, städare i Danmark m.m Tror man ska vara mellan 18 och 28. De har jobb i nordländerna (finland/åland, danmark, norge, färöarna, island, grönland)
Jonna skrev:Det är helt olika. Allt från servitris på Åland till lantbruksarbetare på Island, städare i Danmark m.m Tror man ska vara mellan 18 och 28. De har jobb i nordländerna (finland/åland, danmark, norge, färöarna, island, grönland)
Jonna skrev:Va glada över att ni inte är 18 Det går fort utför...