Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Islandshäst Jóhann Fridgeirsson ur Islandshästen II - träning och avel av Stina Helmersson Linje avel ger stabilt resultat "- Gamla hästbönder har...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 053
Senast: sambaengi
·
S
Islandshäst Idag när jag var ute och red med en kompis så red vi på en väg, ganska rak och Kjarkur vart väldigt, väldigt pigg av att dels vara på...
Svar
12
· Visningar
1 103
Senast: Poplan
·
F
Islandshäst Ni måste bara hjälpa mig nu! Det har blivit något konstigt mode att alla i stallet ska rida för så många instruktörer som möjligt. Om...
Svar
10
· Visningar
1 230
Senast: susekl
·
S
Islandshäst Är sämst på förkortningar av islandsgrenar med risk för att låta korkad vad betyder följande [altså vilken gren står varje förkortning...
2
Svar
25
· Visningar
2 626
Senast: Michis
·
P
Islandshäst Okej nu kommer jag här med mina dumma frågor som vanligt:angel: men men... jag måste få veta, för det e så jäkla snyggt! Ni vet alla...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 799
·
N
Islandshäst Jag vet att den här tråden ska ligga på avel(och det gör den också):D men jag har inte fått några svar där så därför provar jag här...
Svar
5
· Visningar
1 474
Senast: nenya
·
A
Islandshäst Hur fungerar det nu? Ska man inte betäcka 4-gångare med 4-gångare? 5-gångare med 5-gångare? :confused:
Svar
12
· Visningar
1 441
Senast: sambaengi
·
E
Islandshäst Hej! Jag avundas er såå mycket som har egna hästar (speciellt då islandshästar). Min högsta dröm är att få köpa en alldeles egen. Jag...
Svar
8
· Visningar
1 375
·
S
Islandshäst Vi har äntligen, efter 5 års väntan, börjat rida in min lilla islandsplutt! Och det går så himlans bra. Hon är verkligen super mega...
Svar
4
· Visningar
868
Senast: skuggi
·
M
Islandshäst Någon som kan hjälpa mej med att "fatta" passen ? gallopen brukar man ju ta fram sjänkel lite.. finns det ngt speciellt man kan göra...
2
Svar
28
· Visningar
5 356
Senast: simba_112
·
M
Islandshäst Hej ! (Denna tråd finns även på icelandichorse.se forumet) Jag är letar efter en tävlingshäst med stor kapacite, och jag har...
Svar
5
· Visningar
962
·
T
Islandshäst Har ett femgångssto som jag nu vill träna passen på, hon har stuckit med mig någon gång, så hon kan. :p Men när jag fösöker lägga...
Svar
3
· Visningar
884
·
Islandshäst När slutmäter man en islandshäst? Är de samma som på "Vanliga" hästar vid 8 år? Eller är de inte så noga med slutmätning? De är många...
Svar
19
· Visningar
1 345
·
Islandshäst Vad finns det för nackdelar med att ta föl på en treåring som jag siktar på stjärnorna med?
Svar
9
· Visningar
1 889
Senast: Pocahontas
·
K
Islandshäst hej! tänkte kolla med er om ni har roliga eller bra tips på övningar eller lektioner. har ridskola som startar nu och ska lägga upp...
Svar
1
· Visningar
846
Senast: OlleAtlas
·
Islandshäst De där bettet från Hööks, men kedja och som inte ser ut som vanligt bett, någon som har de? Är de bra? Hur skam ska de sitta? De står...
2
Svar
20
· Visningar
2 354
Senast: Gullan86
·
Islandshäst Ponera att man ska rida islandshäst över längre sträckor, och har med sig handhästar att byta emellan. Tempot ska vara sådant att hästen...
Svar
4
· Visningar
997
Senast: Gabbi
·
Islandshäst Hej! Jag har en valack född -84 som bara jag rider förutom 1 gång i veckan då en annan tjej kommer och så rider vi ut på varsin häst...
Svar
7
· Visningar
1 143
Senast: Fengur
·
M
Islandshäst ska skaffa pass till min islandshäst, hört att det är 6 månaders vänte tid. är dte så då attt du måste vänta tills den 1 juni om du...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
3 960
·
M
Islandshäst haha, nu skirver jag igen men nu är det bråttom :P någon som har bra tips på vad man kan sätta på hovarna för att undvika de hemska...
Svar
11
· Visningar
1 219
Senast: Molvi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka