Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

C
Islandshäst Tjena. Jag är en tjej på 17år. Är sugen på att köpa en islandshäst. Jag kan absolut ingenting om tölt och dess speciella gångarter, Har...
Svar
18
· Visningar
2 597
Senast: Gullan86
·
M
Islandshäst Skulle vilja ha lite hjälp med hur man stavar ett namn. Det är Nefti jag vill veta om jag har stavat rätt eller inte å isåfall hur...
Svar
1
· Visningar
727
Senast: moonlightgarden
·
Islandshäst Vår islandsvalack som finns just nu i Norra Sverige, var en klapphingst, iallafall nu är han valack och ska komma hem...men de som har...
Svar
2
· Visningar
941
Senast: Hrannar
·
S
Islandshäst Hej alla ni trevliga! Det ligger till på följande sätt att jag har inplanerat ett köp av en mycket vacker 3-årig hingst. När man köper...
Svar
11
· Visningar
1 541
Senast: Svíþjóð
·
Y
Islandshäst Hej Jag håller på att sätta igång min häst efter en längre tids vila (pga skada). Vi har nu börjat trava och tölta men tölten är mkt...
Svar
11
· Visningar
926
Senast: Yoshi
·
T
Islandshäst Är det någon som har en avkomma efter Kjarni? Berätta gärna lite om din häst... lynne, mamma, färg, lätta o svåra gångarter, eksem?
Svar
17
· Visningar
2 059
·
Islandshäst förutom själva transporten som beror på var man bor, vad kostar det att importera en islänning från danmark? När allt är klart...
Svar
7
· Visningar
1 101
Senast: Sprettur
·
Islandshäst Är det någon mer härifrån som skall på landslagsclinicen på Fors Gård imorgon lördag? Kommer personligen sitta bänkad! Har "smygkikat"...
2
Svar
23
· Visningar
2 337
·
Islandshäst Hoppar ni med era islänningar ? Isåfall .. hur högt ? :)
3 4 5
Svar
96
· Visningar
6 930
Senast: SannaBoo
·
F
Islandshäst Underbare Hvinur frá Holtsmúla, världsmästare i tölt 2005, blir till en del ägd av Ante Eklund och kommer stå på station i Sverige till...
Svar
19
· Visningar
2 281
Senast: Poplan
·
P
Islandshäst Här där jag bor, är det väldigt mycket prat om överlinje, överlinje. Hur gör ni när vi tränar hästens överlinje? Hur ser man att hästen...
Svar
19
· Visningar
4 885
Senast: grimur
·
D
Islandshäst Jag är ganska ny här.. Har varit runt här och kollat en del men inte varit registrerad. Kollat har jag gjort länge, kanske inte på...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
12 205
Senast: Svalan
·
Islandshäst :confused: är det nån på bukefalos som vet hur man tränar upp bakmuskler? :cool: jag brukar hoppa o klättra men finns det nåt annat att...
Svar
19
· Visningar
1 537
Senast: pia88
·
M
Islandshäst Hej allihopa ! Nu vill jag veta hur alla lägger upp träningen av sina hästar inför den kommande tävlings säsongen. :) Har ni något...
2
Svar
21
· Visningar
1 789
Senast: Michis
·
I
Islandshäst Hur billigt kan man få en islandshäst. Har nån här köp sin häst under 10 000 Då menar jag en okej häst inte en galen en för 10 kr...
2 3
Svar
40
· Visningar
6 745
Senast: Matiz
·
S
  • Låst
Islandshäst Vad tycker ni Islandsmänniskor om Islandsstången? på vilka hästar är den bra och när är den bra att använda? :smirk: Känner en tjej...
2
Svar
28
· Visningar
3 743
Senast: IngelaH
·
Islandshäst Nu när det har varit en del trådar om hur man tränar hästen osv. tänkte jag lägga in en tråd om muskler. Jag har funderat på vilka...
Svar
7
· Visningar
1 167
Senast: Freyja_bus
·
A
Islandshäst Min dotter (13 år) skall tävla för första gången någon gång i vår, alla ni veteraner vad ska vi tänka på? Förutom vaccinationer boots...
Svar
4
· Visningar
1 126
Senast: Fengur
·
T
Islandshäst Snart drar tävlingssäsongen igång och jag undrar om någon har något förslag/knep på hur man förbättrar hästens skritt, trav, tölt och...
Svar
14
· Visningar
1 663
Senast: Svalan
·
M
Islandshäst Vilka bett använder ni på era islandshästar ? berätta gärna varför ni just använder detta bettet ! behöver tips. har en häst som är...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 229
Senast: pia88
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Tips ang "spjälka" ben