Landslagsclinicen

Sv: Landslagsclinicen

Stöööööön. Ta nu inte saker och ting för allvarligt, Freyr! Islandshästar är helt OK, men när det gäller att vara små har de inget att komma med jämfört med tvättäkta shettisar! :D

OlleAtlas: Första gången jag var med för Borba hade jag shettisarna med och jobbade dem på långa tyglar. Kursen var torsdag-fredag och jag skulle på uppvisning med dem på helgen, så jag kunde inte få med mig någon ridhäst från Gotland (och dessutom var ena shettisen min minst "ömtåliga" häst och därför mest lämpad som försökskanin om nu Borba skulle visat sig vara en okunnig okänslig blådåre, eller så).

Liknande trådar

Träning Ni som har två eller fler hästar och ”vanligt” jobb/familj, hur lägger ni upp aktiveringen av hästarna? Har ni några smarta idéer/tips...
Svar
12
· Visningar
1 881
Senast: Miiikaela_
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 510
Senast: Mia_R
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 482
Senast: ako
·
Gnägg Jag börjar fundera lite lätt på vad min nästa häst ska bli. Jag har varit medryttare som ungdom, ridit på ridskola, jobbat utomlands med...
Svar
10
· Visningar
1 198
Senast: linlar1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka