Sv: Hur lägger ni upp träningen ?
Det var inte vi som ägde honom då han blev visad. Vi köpte honom 10juni -05.
Dom som ägde honom, fick inte igenom honom pga ridegenskaperna (och om man ser på filmen från visningen förstår jag varför).
han är VÄLDIGT pigg och framåt, men vet när det gäller att skärpa sig. Mamma rider honom som turledarhäst, och han är superduktig. håller verkligen koll på alla.. Men sen när man är ute själv med nån kompis eller så, så kan han bocka och busa och dra iväg lite och jätterolig. Och det är ju inte fy skam att han är fin dessutom
Gullan86 skrev:jaha då var han mycket stor då=) min är ju hm 21cm mindre haha
ser jättefin ut där när han va hingst varför kastrerade ni honom? testade ni o visa han men han blev inte godkänd lr?
ser dock jättefin ut nu med=) är han pigg och frammåt?
min pålle är född 7maj=P 2000 då...och kastrerades april maj nåt sånt med 2004 så din va hingst tills han va 5 lr? min 4år. typ...
Det var inte vi som ägde honom då han blev visad. Vi köpte honom 10juni -05.
Dom som ägde honom, fick inte igenom honom pga ridegenskaperna (och om man ser på filmen från visningen förstår jag varför).
han är VÄLDIGT pigg och framåt, men vet när det gäller att skärpa sig. Mamma rider honom som turledarhäst, och han är superduktig. håller verkligen koll på alla.. Men sen när man är ute själv med nån kompis eller så, så kan han bocka och busa och dra iväg lite och jätterolig. Och det är ju inte fy skam att han är fin dessutom