Hur lägger ni upp träningen ?

Sv: Hur lägger ni upp träningen ?

Gullan86 skrev:
jaha då var han mycket stor då=) min är ju hm 21cm mindre haha:d
ser jättefin ut där när han va hingst varför kastrerade ni honom? testade ni o visa han men han blev inte godkänd lr?
ser dock jättefin ut nu med=) är han pigg och frammåt?

min pålle är född 7maj=P 2000 då...och kastrerades april maj nåt sånt med 2004 så din va hingst tills han va 5 lr? min 4år. typ...:love:

Det var inte vi som ägde honom då han blev visad. Vi köpte honom 10juni -05.
Dom som ägde honom, fick inte igenom honom pga ridegenskaperna (och om man ser på filmen från visningen förstår jag varför).
han är VÄLDIGT pigg och framåt, men vet när det gäller att skärpa sig. Mamma rider honom som turledarhäst, och han är superduktig. håller verkligen koll på alla.. Men sen när man är ute själv med nån kompis eller så, så kan han bocka och busa och dra iväg lite och jätterolig. Och det är ju inte fy skam att han är fin dessutom ;)

Sv: Hur lägger ni upp träningen ?

Gullan86 skrev:
spelar ju ingen roll hur stora de är om de har steg och ja allt som en stor islänning har. om du sett bilderna där michis rider på den lånade fuxen som bara är 132 (om jag minns rätt) så förstår du vad jag menar./Gullan+Thengill

:bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow:

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 919
Kläder & Bli fin I stället för att kapa VGV-tråden ytterligare så får det här nu en egen tråd. Kanske är det fler än jag som just nu letar efter en...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
10 846
Senast: Voeux
·
Övr. Hund Hej igen, Tate här! Jag behöver er hjälp, jag har så många tankar men kommer ingen vart. Det är så att jag har hittat en hund, en...
Svar
3
· Visningar
1 415
Senast: TinyWiny
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 587

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka