Jag hade Hedinn noterad som "Inte ulv" tillsammans med Aliisa redan efter DL1... Det var det där med troll också ja...Vi ville rösta på dig men det var ju inte en käft i leken som gjorde det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade Hedinn noterad som "Inte ulv" tillsammans med Aliisa redan efter DL1... Det var det där med troll också ja...Vi ville rösta på dig men det var ju inte en käft i leken som gjorde det
Grejen är ju att jag hade gjort så som god, och jag tyckte ditt siarinlägg var tydligt och jag gjorde så en lek nyligen när jag följde fio. Så det var lite suck, nu måste jag haka på. Och så blir jag lynchad?! Tycker fortfarande det var konstigtJA! alltså hade du överlevt hade du ju vart min bästis denna leken ju
Nä, jag var såå oskyldig!Vi ville rösta på dig men det var ju inte en käft i leken som gjorde det
Ja, jag fattade inte vad som hände, blev ju bara mer övertygad om att du var spion, å så var du inte det...Grejen är ju att jag hade gjort så som god, och jag tyckte ditt siarinlägg var tydligt och jag gjorde så en lek nyligen när jag följde fio. Så det var lite suck, nu måste jag haka på. Och så blir jag lynchad?! Tycker fortfarande det var konstigt
Nä, jag var såå oskyldig!
Var ju skitlätt att spela troll, kan leta onda som vanligt samtidigt som man slipper vara nervös över att rösta fel. Avslappnat och bra. Vad var det som gjorde att du tog mig som troll?
Haha jag fattade inte heller det! Jag tyckte ju också det var ett jättetydligt siarinlägg, ville dock inte haka på direkt för att få ett drev och inte kunna utläsa nåt av röstningen. Men hade jag varit inne innan DL och sett rösterna på dig hade jag ändrat min röst till glömmerallt, precis som jag skrev, och antagligen godförklarat dig på köpet.Grejen är ju att jag hade gjort så som god, och jag tyckte ditt siarinlägg var tydligt och jag gjorde så en lek nyligen när jag följde fio. Så det var lite suck, nu måste jag haka på. Och så blir jag lynchad?! Tycker fortfarande det var konstigt
Jag hade den tanken också, men sen blev det ett röstbyte och då kändes det inte så troligt längreHaha! Jag funderade faktiskt en sväng på om du var siare och därför protesterade mot BSF, i och med att du plockade Mirtai som troll efter första natten
Det gjorde vi!! Trodde aldrig vi skulle kunna vinnaOch @Mirtai min fantastiska (avlägsna) trollkollega Det gjorde vi bra!
Haha! Jag funderade faktiskt en sväng på om du var siare och därför protesterade mot BSF, i och med att du plockade Mirtai som troll efter första natten
Jag är varken Q eller Cirkus.Nä, jag var såå oskyldig!
Var ju skitlätt att spela troll, kan leta onda som vanligt samtidigt som man slipper vara nervös över att rösta fel. Avslappnat och bra. Vad var det som gjorde att du tog mig som troll?
JO!@Magnum fick du inte den raden?
Och ändå röstade du på mig? Trots att jag t.o.m pekade ut siarinlägget?JO!
Herregud, vad GÖR jag med den infon nu liksom?
Jag panikade och googlade 'Bukefalos ulvlek' och 'hur fan gör en siarlärling'
Fick inga bra träffar....
Skämt åsido.
Men BSF kunde väl ändå hintat lite mer Du satte griller i huvudet på mej också, alla ni kan ju lura vem som helst liksom..
Haha och jag som tyckte jag kom med mest teorier idag Plockade ju TVÅ ulvar till och med!Jag är varken Q eller Cirkus.
Du kändes lite avvaktande idag. Du ifrågasatte mest utan att riktigt komma med något eget. Iallafall tidigare idag. Vid lynchen så hängde inte jag med helt.
Inte jag heller! Tänkte i början att det är helt kört med de vinstvillkoren. Fel av mig!Det gjorde vi!! Trodde aldrig vi skulle kunna vinna
JaOch ändå röstade du på mig? Trots att jag t.o.m pekade ut siarinlägget?
Då föreslår jag att du är med och leker igen!Ja
Jag trodde du lurades. Och att BSF kanske lurades. Eller Glömmerallt.
Dvs jag lite inte på mej själv
Det var jättesvårt
Fast jag tyckte faktiskt det var KUL den här gången!