Du klarade dig bra! Vi trodde nog att du var god ändå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
JAG var siarlärling jue!Men KUL att den tredje sidan vann!
Vilka var nu troll utöver Hedinn?
Mirtai?
Var Pega siare eller spion?
Pega håller jag som troll.Men KUL att den tredje sidan vann!
Vilka var nu troll utöver Hedinn?
Mirtai?
Var Pega siare eller spion?
Korrekt. Obegripligt att jag inte kom på tidigare att det kunde hända om vi röstade ut en ulv idag...Skit också - vi insåg i vår lya att nu kommer de rackarns trollen vinna
Jag gissar Hedinn som troll
Vilket förklarar varför jag hade koll på att trollen skulle vinna.
Sen är jag imponerad av mig själv för att jag ändå röstade på Hemlig som var ond. (fast resultatet hade varit detsamma om vi fått ut Hemlig)
Trodde nästan du var spionen
Haha, det trodde jag också ibland! Fick påminna mig om att det ju inte spelade ngn roll om en god åkte i en lynchDu klarade dig bra! Vi trodde nog att du var god ändå
Ja men du gjorde det för sent!
Det hade ju varit bättre att ha ut en god...vi trodde du var segervisst troll och röstade på dig. Trodde mer på hemlig som ulv nämligen
Men jag tyckte verkligen det var ett jättemärkligt beteende i lynchen igår! Fattade inte alls hur folk resoneradeTrodde nästan du var spionen
Och jag blev lynchad för att jag spelade god som insett detJAG var siarlärling jue!
Korrekt. Obegripligt att jag inte kom på tidigare att det kunde hända om vi röstade ut en ulv idag...
JA! alltså hade du överlevt hade du ju vart min bästis denna leken juOch jag blev lynchad för att jag spelade god som insett det
@Magnum fick du inte den raden?Sialärlingen siar glömmerallt
Jag ville höra lite med lyan innan jag ändrade, sen dröjde svar så då hann inte min ändring komma som första rösten på Niyama.Men jag tyckte verkligen det var ett jättemärkligt beteende i lynchen igår! Fattade inte alls hur folk resonerade
Haha! Jag funderade faktiskt en sväng på om du var siare och därför protesterade mot BSF, i och med att du plockade Mirtai som troll efter första nattenTyvärr var jag "bara" bybo, den ende rollen som ingen kunne ha med tanke på antalet deltagare och rollista