Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kolla röstlistan igen. Jag röstade på Niyama igår.Jag har tydligen också problem med tidigare DL och har precis kommit hem. (jobba till 1630, sen stallet)
Jag var ju tydligen rätt ute med Niyama igår, och mina tankar om var några/någon av de onda rösterna låg. Därför tror jag också kanske min idé om att de (ulvarna) första natten försökte rädda en av sina egna genom att rösta ut Q. I så fall var det GA eller Aliisa det skulle kunna handla om.
Nu visade ju sig GA vara ond (och Aliisa god).
Nu blev det jobbigt och jag vet inte riktigt vem jag skall rösta på.
Tror inte Pega är ond. Kanske troll men inte ulv. Pga hur han röstat.
Elo röstar på Hemlig
Utifrån att Hemlig har röstat på 2 goda (DL 1 och 2) samt att jag inte tror att Pega är ond (eller i alla fall ulv).
Ja, om du röstat på glömmerallt eller Aliisa.Så vi ska rösta på ngn annan nu innan 20.30?
Kolla röstlistan igen. Jag röstade på Niyama igår.
JA!!!!Ropar på mina LL kollegor! @Ceta @iiantazie??
Förlänga DL?
Mirtai röstar på hemligJag ska iväg på lite träning om ett tag så tänkte lägga min röst så jag inte missar.
hemlig röstar på Pegasus63
För att han igår ville fokusera på troll istället för ulvar och för att jag faktiskt inte hittat något som för mig säger att han är god och letar ulvar.
Du tror inte att BSF kan vara siare och har siat glömmerallt?Vad jag kan se så här långt är att det kan ha varit lottning mellan GA och Nyiama igår eftersom Goda lyan får skicka Röst i PM till LL, Spionen sitter ensam med sina rader att förvalta, då spioninfo inte hamnar i Goda Lyan innan hen dör, så de enda säkra info som finns ute är Siarens, vilket är svårt nog att urskilja.
Sedan funderar jag på Niyamas "desperata" försök att vända röstningen mot GA, då ju som flera har skrivit att det torde vara logiskt att rösta ut den som den utpekade siaren, BSF, har mistankar mot.
Min hjärna funderar på om allt det här kan vara ett skådespel från de ondas sida så att om Niyama åker ut så "måste" BSF och GA vara goda.
Mycket svaga teorier jag vet men
Pegasus63 röstar på BSF
Då jag tror det hela var skådespeleri från lyan igår
Jag är tveksam, känner inte riktigt igen skriverierna som en sia/spioninfo på samma sett som i tidigare leker. Hon kan ju mycket väl ha en annan special roll istället.Du tror inte att BSF kan vara siare och har siat glömmerallt?
Vad menar du med annan specialroll? Om du röstar på henne antar jag att du tror att hon är ond?Jag är tveksam, känner inte riktigt igen skriverierna som en sia/spioninfo på samma sett som i tidigare leker. Hon kan ju mycket väl ha en annan special roll istället.
Håller med @Hedinn - vaddå specialroll? Vi letar väl onda!?Jag är tveksam, känner inte riktigt igen skriverierna som en sia/spioninfo på samma sett som i tidigare leker. Hon kan ju mycket väl ha en annan special roll istället.
DL2Vad jag kan se så här långt är att det kan ha varit lottning mellan GA och Nyiama igår eftersom Goda lyan får skicka Röst i PM till LL, Spionen sitter ensam med sina rader att förvalta, då spioninfo inte hamnar i Goda Lyan innan hen dör, så de enda säkra info som finns ute är Siarens, vilket är svårt nog att urskilja.
Sedan funderar jag på Niyamas "desperata" försök att vända röstningen mot GA, då ju som flera har skrivit att det torde vara logiskt att rösta ut den som den utpekade siaren, BSF, har mistankar mot.
Min hjärna funderar på om allt det här kan vara ett skådespel från de ondas sida så att om Niyama åker ut så "måste" BSF och GA vara goda.
Mycket svaga teorier jag vet men
Pegasus63 röstar på BSF
Då jag tror det hela var skådespeleri från lyan igår
Vad menar du med annan specialroll? Om du röstar på henne antar jag att du tror att hon är ond?
DL2
14:12 Blacksmithfarm röstar på glömmerallt
15:36 Pegasus63 röstar på Mirtai
16:58 Hemlig röstar på Aliisa
18:14 Hedinn röstar på hemlig
19:03 Niyama röstar på glömmerallt
19:11 Magnum röstar på Niyama
19:21 hemlig ändrar röst till Niyama
19:28 Pegasus63 ändrar röst till Niyama
19:37 Elo röstar på Niyama
20:12 Aliisa röstar på Niyama
20:18 Mirtai röstar på Pegasus63
20:25 glömmerallt röstar på Pegasus63
20:29 Mirtai ändrar röst till glömmerallt
3 röster på GA
5 röster på Niyama
Goda lyan har 1 röst. De kan inte ha påverkat resultatet alls.
Niiyama var ond, GA var ond - så jag måste vara ond och ingå i ett skådespel? Du kan inte alls se mig som god menar du?
Verkligen svaga, till och med inkorrekta teorier. Känns som att du vill ha ut mig och letar teorier för att kunna rösta på mig snarare än tvärt om, går efter teorier för att hitta den som r skummast.