Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Visst vore det supernice med en almanacka från VM?? :love: Finns det någon sådan?
3 4 5
Svar
80
· Visningar
3 756
Senast: Svíþjóð
·
I
Islandshäst Hej alla glada! Ville bara lägga in en liten lyckotråd... Jag tog mig an en problemhäst för ett tag sen. Problemet med honom var att han...
2
Svar
21
· Visningar
2 179
Senast: Islandssmurfen
·
S
Islandshäst Vid vilken ålder påbörjar ni inridningen? Alla tycker ju väldigt olika i denhär frågan. Tycker jag själv. Hur börjar ni inridningen?
Svar
5
· Visningar
1 506
Senast: Svíþjóð
·
D
Islandshäst Hej! Har börjat sätta igång ett sto (rund som en julgris efter nästan ett år som konvalicent) och det är hopplöst att få en sadel att...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 352
Senast: moonlightgarden
·
Islandshäst Det är såhär, Min pappa köpte en egen islandshäst för några månader sedan. Vi har två till hästar en islänning och en shettis. Dom går...
2
Svar
26
· Visningar
2 000
Senast: Boj
·
S
Islandshäst Jag är jättesugen på att köpa ett föl. Vad ska man tänka på? Hur vet man att det inte blir en 3gångare? 4gångare+4gångare=...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 413
A
Islandshäst Hur lägger ni upp ett normaltufft ridpass, dvs hästen ska inte vara sjöblöt efteråt, men hyfsat genomarbetad i gångarterna? Hur länge...
Svar
3
· Visningar
1 486
Senast: Skrauti
·
F
Islandshäst Hej alla ! Jag är sedan ett år lycklig ägare till en liten islandsflicka, hon blir två nu till sommaren. är ny i hästägar- och...
Svar
10
· Visningar
1 314
Senast: fisan
·
S
Islandshäst Okej, I senaste Islandshästen är det på s.29 är det en bild på en ryttare med en cancanflicka på ryggen, vem är det som rider?
Svar
19
· Visningar
1 275
Senast: Yeahnny
·
B
Islandshäst 4-5 dec -99 försvann 2-åriga Lukka från Sparreholm. Mörkbrunt sto med 4 vita strumpor, vitt i man o vita tecken på kroppen. Läste det...
Svar
19
· Visningar
2 165
Senast: Poplan
·
M
Islandshäst jag blev lite intresserad av att köpa lite böcker! Är det någon som har något bra bok-tips? Helst bäcker om islandshästar, men även om...
Svar
5
· Visningar
1 386
·
I
Islandshäst fyller 18 i december i år... vad är jag då...? ungdom, jr, vuxen... är det fr.o.m d året man fyller som räknas eller.. lite förvirrad...
2
Svar
21
· Visningar
1 454
·
Islandshäst Hej alla islandsvänner! Tänkte höra vad ni gör med era "pälsbollar" när det är snöoväder ute. Vi har haft det här ett par dagar nu och...
Svar
13
· Visningar
1 012
·
T
Islandshäst Rider ni lätt på era islandshästar i traven?
2 3 4
Svar
64
· Visningar
4 990
Senast: Rolle
·
E
Islandshäst Om hästen hellre grisepassar än töltar hur får jag den att gå i ren tölt?;)
Svar
15
· Visningar
2 358
·
L
Islandshäst Jag ska under ca 2 veckors tid passa en islandshäst och skulle vilja få lite tips på bra konditions- och styrkeövningar. Han har en...
Svar
8
· Visningar
1 887
Senast: Rolle
·
D
Islandshäst Har en häst som heter Duld och skulle gärna veta va det betyder på Islänska,om de e nån som vet?!
Svar
11
· Visningar
1 319
·
Islandshäst Ja, ni som skickat in papper om hästpass och både chipat och gjort signalementsbeskrivning. Ska man skicka in tagelprovet som chiparen...
Svar
9
· Visningar
1 184
·
Islandshäst Egentligen svarade jag Gullan86 i "sits" tråden men tyckte det blev för mycket offtopic så jag startade min egna lilla tråd. Kan ni...
Svar
7
· Visningar
1 129
Senast: IrpaSnirpa
·
N
Islandshäst Är så här att jag letar instruktörer, vet nämligen inte om jag vill fortsätta eller inte med min ridning, för det känns inte som att jag...
Svar
2
· Visningar
1 034
Senast: IrpaSnirpa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka