Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Islandshäst Hej hopp!! NU ska ja fråga lite av mina dumma frågor igen...:confused: För att få bättre tölt fick ja tips om att tölta i nerförs...
2
Svar
21
· Visningar
2 989
Senast: Poplan
·
I
Islandshäst Hur får man igentligen en islandshäst att gå i bra trav. Har hört att man ska ställa sig lite upp och länga tyglarna, är det så...
Svar
11
· Visningar
5 628
Senast: Poplan
·
Islandshäst I januari planerar jag att sätta igång min nyblivna 6-åring efter ca 1,5 månads vila. Tänkte börja med att ta med honom som handhäst när...
Svar
1
· Visningar
839
Senast: Rolle
·
M
Islandshäst ska gå efterlängtad kurs i helgen i akadmisk ridkonst med en instruktör som heter solvei (från tyskland ursprungligen tror jag)glömt...
2
Svar
27
· Visningar
3 876
Senast: Freyja_bus
·
T
Svar
35
· Visningar
3 748
Senast: Boj
·
Islandshäst Vi är ett gäng Gotlänningar som planerar att åka över till fastlandet nästa sommar tillsammans och tävla lite. Vi har smygtränat länge...
Svar
2
· Visningar
838
Senast: Nightrider
·
Islandshäst Undrar lite om det här med Wången. Vet att det är en skola med islandshästar men är det svårt att komma in??:confused: Vet någon någon...
2
Svar
28
· Visningar
2 510
Senast: gloria
·
G
Islandshäst Jag funderar på att köpa en islänning men vill då ta hem en från Island direkt,men vet ej var jag hittar bra kontakter på Island, utan...
Svar
18
· Visningar
1 898
Senast: freyja
·
L
Islandshäst Hej :) jag har länge undrat men vet inte vem jag ska fråga. Tycker ni att jag är för stor att rida ponny eller islandshäst? Jag är ca...
Svar
9
· Visningar
1 272
Senast: Gazzan
·
B
Islandshäst Finns det några sådan här :confused: Har tassat runt och läst i trådarna här… Det verkar som de flesta har en egen islänning? :love...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 486
Senast: Bjäbban
·
Islandshäst Detta står att läsa på SIFs hemsida: "Tag chansen nu! Vi välkomnar nya (och nygamla) medlemmar med ett års introduktionsmedlemskap...
Svar
1
· Visningar
792
Islandshäst Vad tycker ni om böckerna Rida Islandshäst "med Reynir" och den "rätt nya" boken Islandshästar av Åse Ericson, Rebecka Frey och Lena...
2
Svar
36
· Visningar
5 487
Senast: Tibra
·
T
Islandshäst Ja vet att de finns många trådar om detta, men jag undrar vart man kan få tag i bomlösa nära Borås eller göteborgs området, någon som...
Svar
8
· Visningar
2 093
Senast: moli
·
Islandshäst för att på så sätt närma mig nån sanning. Jag har ett sto fött 02 som fölade i maj.Hon är 133 cm och åt det lite kraftigare...
Svar
7
· Visningar
1 147
Senast: crixi
·
S
Islandshäst Varför hör vi så ofta att Islandshästar är dåligt skodda? Är islandshästar oftare dåligt skodda eller är det bara vad folk säger? Jag...
2
Svar
35
· Visningar
7 275
Senast: OlleAtlas
·
Islandshäst Jag undrar över lite saker. :confused: Hur fungerar det med visningar av hinstar och ston innan de är inridna? Vad krävs för...
Svar
2
· Visningar
1 543
Senast: ang
·
Islandshäst Hur lägger ni upp träningen för era islänningar? Jag har en kille på foder, Kjarni, f-89. Han är en 4-gångare med mkt aktion, och...
Svar
16
· Visningar
1 886
Senast: Toya
·
Islandshäst Hej! Min islandshäst har börjat "slå sig" lite i traven ibland. Vad kan det bero på? Vad kan jag göra åt det? Använda några skydd och...
Svar
10
· Visningar
1 301
Senast: Gullan86
·
Islandshäst Hej! Är det någon som har bilder från Geadingakeppnin i Toftinge eller vet vart det finns någonstans?:)
2
Svar
21
· Visningar
2 340
Senast: Svíþjóð
·
O
Islandshäst Jag undrar om några av er är kunniga i de olika islandshästlinjerna, vad som är typiskt för dem och vad som särskiljer dem. Så klart...
2
Svar
22
· Visningar
2 706
Senast: Kurre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar