Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Jag undrar om det finns bedömningar rent exteriört för islandshästar utan att man behöver rida dom? Jag har ett sto som inte går att...
Svar
4
· Visningar
964
Senast: Bangsi
·
Islandshäst Fastande i en diskussion idag om hur ryggen på islandshästar ska se ut. Jag tycker att en islandshäst i vilken ålder som helst ska ha en...
2
Svar
32
· Visningar
3 136
Senast: sambaengi
·
Islandshäst Jag skulle behöva hjälp med att bedöma en bild. Jag skall göra en logotyp för våran gård, och åstadkom igår den här hästen...
2
Svar
29
· Visningar
3 688
Senast: Silfra
·
S
Islandshäst Hej, hopp! Ni som kan det här med tävling av islänning.... får man tävla med senskydd fram? :bow:
Svar
3
· Visningar
846
Islandshäst Hur lång är en tävlingssäsong? Är det ett halvår (vår-sommar) :confused: ? Eller är det ett helt år? Blandar ihop det...tacksam för...
Svar
2
· Visningar
804
M
Islandshäst Hej Här kommer en liten mammamu som är inne för första gången. Jag älskar islandshästar och drömmer och planerar att köpa en egen...
Svar
7
· Visningar
5 504
Senast: snerpa
·
Y
Islandshäst Min medryttarhäst har lite svårt för tölten. Hon är femgångare fast aldrig tränad i pass direkt. Hur ska jag göra för att få henne att...
Svar
10
· Visningar
1 651
Senast: SannaBoo
·
T
Islandshäst Är det nån som vet om Johann R Skulason har någon hemsida?
Svar
2
· Visningar
1 050
Senast: FANNE
·
A
Islandshäst Jag har tagit mig friheten och lånat Sambaengis citat från en annan tråd för detta med hur allt kommer att fungera med registreringar...
2
Svar
21
· Visningar
2 651
Senast: Kick
·
Y
Islandshäst Hejsan! Hur gör ni som har ridit in en islandshäst? Hur tränar man tölt & pass exempel. Är det skillnad att rida in en islandshäst eller...
Svar
2
· Visningar
886
Senast: Roheryn
·
Islandshäst Jag har nyligen blivit medryttare på en fantastisk islandshäst. Det är min första kontakt med rasen, och nu försöker jag lära mig så...
Svar
6
· Visningar
1 075
Islandshäst Hej! Hur mycket använder era hästar sitt vindskydd? Mina stog där rätt mycket i somras när solen blev för stark men nu på hösten ser...
Svar
14
· Visningar
2 312
Senast: Fengur
·
A
Islandshäst Min isis har börjat bli lite väl oren i traven trots försök att trava på lång tygel och i halvlätt sits... tänkte därför ta till lite...
Svar
4
· Visningar
1 131
Senast: annax
·
S
Islandshäst Min sexåriga fyrgångsvallack; Kjarkur, är ganska framtung. Det känns mest i tölten och traven. Finns det nån som har tips på övningar...
Svar
19
· Visningar
1 494
Senast: Gullan86
·
S
Islandshäst Ok folks, nu får ni ta och förklara för mig för jag fattar inte. HUR är det möjligt, att ens på ett teoretiskt plan, försvara att gubbar...
10 11 12
Svar
222
· Visningar
18 622
Senast: sambaengi
·
S
Islandshäst Hej alla glada! Jag tycker att min isläning har blivit ganska hård i munnen. Kan vara att han går ganska mycket turer med olika folk som...
Svar
7
· Visningar
1 047
Senast: SaRa82
·
M
Islandshäst hej! det är så att jag är på jakt på en sadel till mitt islandssto. Rider nu barbacka eller med en liten "specialare" ;) en ridgjord som...
Svar
1
· Visningar
924
Senast: morgonzo
·
P
  • Låst
Islandshäst Soft mee islandshästar bad mig lägga upp denna tråd eftersom hon sj inte visste hur man la in bilder. Hon vill nu veta vad ni tycker om...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 564
Senast: Lobelia
·
K
Islandshäst nån bra sida där man kan söka upp islandshästars stam osv? tacksam för hjälp
Svar
12
· Visningar
10 547
Senast: Saybia
·
D
Islandshäst Håller på med ett islandssto som stått konvalicent och det är snart dags för skoning. Fundera på att föreslå någon skoning som ger lite...
Svar
3
· Visningar
912
Senast: ang
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka