Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då kanske vi ses där någongångDjurjouren skrev:jag simmar och laserbehandlar mina hästar på samma ställe som Thor.
OlleAtlas skrev:Min femgångare med lång rygg är go och rund i ryggen med finfina "filéer". Men det har kommit av ett långsamt arbete med inriktningen att muskla fint. Han är INTE styv i ryggen.
Jag är helt övertygad om att alla hästar kan muskla fint i både rygg och andra ställen, bara man ger dem tid och träning som musklar.
OA
Djurjouren skrev:Thors hållbarhet beror inte så mkt på tränaskicklighet som på alla simträning han får........
Djurjouren skrev:Nejnej, så var det inte menat alls. Men jag vet vilket jättejobb som ligger bakom Thors framgångar eftersom jag simmar och laserbehandlar mina hästar på samma ställe som Thor.
SannaBoo skrev:Som jag skrev så påstår inte jag att jag har rätt, jag har bara fått känslan av det!! Det är klart att en musklad rygg är det man ska sträva efter, det är klart som korvspad. MEN det kan vara olika svårt att kunna uppnå det, beroende på hästens utgångspunkter. Tror jag.
Du måste blandat ihop mina inlägg med någon annan?sambaengi skrev:Dessutom håller jag med Freyja; hästen lyfter huvudet vid simträningen så om den främjer ryggmuskulaturen eller inte kan diskuteras!