Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gullan86 skrev:e okej svara gärna på min fråga med....
"men om nu den där thattur nedärver allt...varför har då inte hrmnir eller faukur det dårå? då borde ju inte risken va så stor att min häst får den efter 2 helt friska individer"
Gullan86 skrev:e okej svara gärna på min fråga med....
"men om nu den där thattur nedärver allt...varför har då inte hrmnir eller faukur det dårå? då borde ju inte risken va så stor att min häst får den efter 2 helt friska individer"
ainasoja skrev:Nej jag vill bara att du håller ögonen öppna för risken är ganska stor att han har kan få det.
Gullan86 skrev:okej men säj mej har Hrimnir eller faukur eksem???
Gullan86 skrev:håller med o alla ska hålla på o tjata om min häst som inte ens har eksem...*zzzZZ* skadeglädjen verkar vara den enda sanna glädjen för de flesta här...
pia88 skrev:Ta exemsnackat på en annan tråd, finns ju faktist trådar skapat för just exem diskutioner !! så vi slipper allt tjafs här, bara för att visa respekt för oss som vill slippa höra det:smirk: !! ganska uttjatat faktist
Gullan86 skrev:ursäkta pratade jag med dej?
blir bara så trött på att alla ska hålla på att svara i handras ställe och svansa för andra på denna sidan
jag frågade silverkedjan.