Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gullan86 skrev:jaha okej nja jag kan inte riktigt bestämma mej för vilken som e bäst haha han e så olika från gång till gång nu när han e ung.
den bilden på min avatar e ju inte tagen bakifrån.
men ärligt vill du verkligen veta? eller "leker" du med mej?
"Jag lånar inte ut min man till vemsomhelst,Fast jag har medryttare, men det är för att jag inte har tiden.
Rolle skrev:
Sorry kunde inte låta bli
Rolle på Österlen, som inte blir utlånad..
Islandshästar på Lösdrift
Bjäbban skrev:Nu har jag en sån där dum nybörjar fråga igen….
Som jag har sagt så ligger mitt ev. inköp av en egen, långt fram i tiden, men kan inte hjälpa att jag tänker på det mer eller mindre hela tiden…
En av de saker jag funderar över, det är hur många timmar/vecka som hästen måste ridas?
Antar att det inte räcker med att rida låt oss säga, fredag, lördag, söndag, och sedan gå i hage hela veckan?
Hade varit bra att veta ungefär hur mycket de måste ridas för att må bra?
En annan dum fråga! Finns det någon skillnad mellan färgerna, förutom utseendet förstås?
Vad jag menar är till exempel om det kan vara skillnad på temperament, hårlag, storlek och så vidare?
Balderum skrev:Som du pratar så här kan du få köpa alla mina hästar o jag är livrädd att sälja mina hästar. Rädd för att de ska säljas vidare, råka illa ut o alla mardrömsschener jag kan komma på
Men jag har bara ett sto jag ska sälja om ca ett år, hon är liten o ganska nätt. Finns på bild på sidan 11 på tråden "Information om hingstar......" rödskäcken o det är ju inte alls vad du tänkt dej.