Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

H
Islandshäst Hej Jag drömmer om en egen Islandshäst men jag vet att tiden inte riktigt räcker till ännu för att sköta den helt själv. Inte...
2
Svar
37
· Visningar
8 804
Senast: Heja Freya
·
Islandshäst Någon som känner igen det? Har man suttit i en glömmer man det aldrig! :love: :love: Vill ha all info från folk som har en sådan...
2
Svar
25
· Visningar
5 737
Senast: Balderum
·
I
Islandshäst Hej! Är på jakt efter en häst som är tävlingsklar till en flicka 13 år. Vad skulle ni ge för en 14-15 årig vallack. 5-gångare med...
Svar
11
· Visningar
1 667
Senast: Gullan86
·
S
Islandshäst Vart kan man få tag i Eiðfaxi's hingstkatalog? Internet, företag?
Svar
2
· Visningar
821
Senast: Svíþjóð
·
Islandshäst Hur mycket kostar det att registrera en islandshäst? Och hur mycket kostar det månad/halvår eller år att försäkra en unghäst.. nu vet...
Svar
7
· Visningar
955
Senast: turbofling
·
S
Islandshäst Hur kan det komma sig att det nästintill är tomt på inslag i sportnytt, inga artiklar i rikstidningar när vi har ett så stort och fint...
2
Svar
38
· Visningar
3 148
Senast: Svíþjóð
·
Islandshäst Finns någonstans där det går att kolla om en hingst har lämnat eksemavkommor. Är det någon som har den där "Listan" på eksemhingstar.
Svar
5
· Visningar
1 146
Senast: hofi
·
Islandshäst Jag är ju som bekant för en del av er numera stolt ägare till en islandshäst och i väntan på henne lusläser jag precis ALLT jag kan...
Svar
5
· Visningar
1 195
Senast: josse
·
S
Islandshäst Min häst rusar! Rusar med bakbenen i galoppen. Har hästkunniga människor omkring mig men undrar bara; Vad skulle ni gjort för att göra...
Svar
3
· Visningar
819
Senast: josse
·
P
Islandshäst Tycker att klubben Dyggur som har anordnat VM nere i Norrköping ska ha en stor applåd för att dom lyckats med det. Det finns en hel...
2 3
Svar
54
· Visningar
4 656
·
N
Islandshäst Hallå där ute! Jag är väldigt språkintresserad.. och undrar om nån vet någonstans (kanske på internet) där man kan lära sig lite...
Svar
12
· Visningar
4 449
Senast: Saybia
·
J
Islandshäst Jag läste nån tråd om det här förut, men jag fattade inte riktit. När jag är typ 19 får jag tävla med en islandshäst som är 135cm i mkh...
Svar
6
· Visningar
893
Senast: turbofling
·
B
Islandshäst Varför heter det Islandshäst och inte Islandsponny. De allra flesta islandshästar/ponnys håller ju ponnymått!
Svar
8
· Visningar
1 772
Senast: Roheryn
·
S
Islandshäst Har ju precis köpt islandshäst och ska bli medlem i en klubb tänkte jag, de som är närmast är Stigandi (alingsås), Frigg (skaraborg) och...
Svar
7
· Visningar
1 083
Senast: nannie
·
S
Islandshäst Inom western tävlar man ju i pleasure, så bra koll har jag inte - men typ ett välvårdat ekipage (+ en del annat) Vore inte det något...
Svar
5
· Visningar
943
Senast: Boj
·
S
Islandshäst Någon som har hört talas om/köpt/sett Eyjólfur Ísólfssons instruktionsfilm? Såg att agersta ridsport hade den, men kostar visst 800:-...
Svar
6
· Visningar
1 473
Senast: ang
·
Islandshäst Här, där jag bor.. finns ingen, alltså INGEN! kompis eller någon jag känner som har samma starka intresse som mig. Islandshästar! Nog...
2
Svar
28
· Visningar
2 950
Senast: Tibra
·
Islandshäst Var tog gästboken vägen på VM:s hemsida??? Suss
Svar
14
· Visningar
1 452
Senast: chrysler
·
T
Islandshäst Jag undrar om det finns andra tävlingsgrenar än gångarterna. Finns trail och terräng kvar??? Dressyr vet jag ju att det finns. Sen...
Svar
10
· Visningar
2 876
Senast: Freyr
·
M
Islandshäst Hejsan hoppsan. Nu har jag lite bilder här. Jag har inte ridit isläning mycket, men varit på ett läger. Det här är från Solbacken och...
Svar
10
· Visningar
1 468
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka