A
ang
Sv: Passlöpen på VM
Japp, till prenumeranter skall den dyka upp på fredag. I butik på måndag.
Japp, till prenumeranter skall den dyka upp på fredag. I butik på måndag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Balderum skrev:Tyckte det var bra skrivet. Klart och tydligt.
sambaengi skrev:Nej, jag är totalnovis på passtävlingar mer än att jag sett en hel del tävlingar utan några som helst missöden. Däremot har jag hållit på med galopp i yngre dagar och det borde vara mer riskfyllt i de hastigheterna och med kurvor och allt. Men på galoppen har man inte halvvilda hästar som skenar iväg och är okontrollerbara! Låter enormt farligt med cafeteriabord och närliggande vägar och dels bör man nog planera tävlingsplatsen bättre och förhindra sådant men det låter också farligt att ha med sådana hästar! Okontrollerbara hästar tycker jag inte har på en tävlingsbana att göra egentligen!
Jag har iallafall inte fått den idagLeni skrev:Jag får den på jobbet, brukar alltid komma fredagar. Men det borde väl vara samma för privatpersoner?
Svíþjóð skrev:Jag har iallafall inte fått den idag
Det hoppas jag också, har nyss börjat prenumerera förra numret var mitt första som prenumerant, men det ska ju inte göra någon skillnad.sambaengi skrev:Den kom hem till mig som vanligt fredag, men någon gång har den dröjt till måndagen. Hoppas du får den på måndag.
Leni skrev:*knapplån*
Har precis läst en artikel i nya Ridsport med rubrik "rävspel i sista loppet".
Reportern (Lena Lennartsson) skriver att hon såg på nära håll vad som hände runt startboxarna. Hon skriver att många ansåg att det var osportsligt och att publiken blev lurad på ett spännande lopp. Dessutom skriver hon att vi nu aldrig fick veta vem som var bäst. Personligen fattar jag inte att de publicerar den artikeln (är alltså ingen insändare) utan att Skulasson har fått chans att ge sin version. Nån annan som har läst och har synpunkter?
marijaa skrev:Har inte läst (bojkottar R*idsport .) men tycker i allmänhet att hästtidningar är dåliga på att låta bägge sidor komma till tals, vilket är viktigt. Annars blir det ju mest bara...hmm...propaganda??!!??
Tror du LL står och ljuger? Vad är annars en ögonvittnesskildring värd? Alla människor tolkar det man ser men man ljuger ju inte för det. MS har en sanning och ML har en annan sanning beroende på tolkningen, så vart kommer vi. Alla måste får tycka också utan att bli påhoppad.marijaa skrev:Jag tycker det är ännu värre när en reporter "uttalar" sig som om just det hon skriver skulle vara sanning. Det ska vara i en krönika i så fall och då ska det framgå att det är en krönika.
Stod det inget trevligt om VM då?
Korven skrev:Tror du LL står och ljuger? Vad är annars en ögonvittnesskildring värd? Alla människor tolkar det man ser men man ljuger ju inte för det. MS har en sanning och ML har en annan sanning beroende på tolkningen, så vart kommer vi. Alla måste får tycka också utan att bli påhoppad.
Jag var själv INTE där.