Passlöpen på VM

Sv: Passlöpen på VM

Lobelia skrev:
Det finns faktist endast en person som vet sanningen om vad som egentligen hände, och det är ryttaren själv. Ingen annan kan med 100% säkerhet vet vad som pågick egentligen. Sedan behöver inte denne person tala sanning, men det är en helt annan historia. Det är inget vidare att ljuga, men etter värre att anklaga någon för lögn som talar sanning.

Jag håller med, tro det eller ej :D :cool:

Det är inget vidare att ljuga, men etter värre att anklaga någon för lögn som talar sanning.
Jag hoppas att det inte är mig du syftar på för jag har inte anklagat nån för att ljuga. :crazy:

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
25
· Visningar
2 160
Senast: ameo
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 899
Senast: Derivata
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 658
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 025
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar