Ridbilder!!

Sv: Ridbilder!!

Kommer inte ihåg vad mannen heter som köpte honom men vet att Gardar Gislason kommer att tävla honom. Far till hästen är Toppur så jag antar att man köpt honom (bla) för att marknadsföra honom.

Läcker häst :d . Han såg ut att vara tre storlekar större än de andra i ökade tölten. Enormt vägvinnande steg.

har inga ridbilder på mig och mina kära pållar ännu, men jag har en favoritbild som jag har som skrivbordsbakgrund... Den är sååå fin!!! Vild, vacker och harmonisk i ett!! :love:

Kormakur frá Flugumyri II

Jag har några bilder när jag rider lektion för Freyr (hoppas du inte har något emot att jag lägger upp dem!)
Öppna
Travar
Och trav igen
Mosis favoritgångart är absolut inte tölt men han kan bjuda på det ibland, ursäktar den höga formen... :smirk:
Kadrilj
Men han är söt!!! :love:
Söt Mosi
Min kompis Maggans häst
Geisli och jag

Senast ändrad:

Jag satte in fel bild i tråden. har satt in dom rätta under ! men jag måste hitta moderatorn till detta forumet så jag kan få bort dom. ursäktar! :(

Ååå...gu va kul o va me i globen!! :)
Ryser när jag ser dom fina islänningarna där...Kadriljen va superfin förra året!!
Hur fick du va med där?? :d

Jag jobbar på Fors Gård. Fors ägs av Ylva Hagander som arrangerar allt som har med islandshästar att göra på Globen. Jag har varit med från 1997 och framåt. När jag red Sara på Globen var det ett inhopp för en ryttare som inte kunde vara med, jag var egentligen där för att sköta Sara.
förra året jobbade jag dock som funktionär på Globen. Det är inte riktigt lika kul att rida med ungdomarna där längre som det var när man själv var i samma ålder.

/Malin

ååå...gu va roligt!! :)
Ibland är det bra att vara där vid rätt tillfälle ;)
Men det är väl inte bara ungdomar med eller?
Har du inga föer bilder från globen... :D

nej det är inte bara ungdomar med på Globen, men "Snurrisarna" som de kallas (de som gör invignings och avslutningsdelen och matinénummer och är med lite här och var med isisar) är mest ungdomar. Men många är ju inte ungdomar längre...Systrarna Wikander har till exempel varit med sedan första gången isisarna var med på Globen.
Jag är gärna med och rider igen, men inte i invigning och avslutning (Jo, Rudolf med röda mulen är uppskattad...av publiken). I så fall vill jag vara med i "vuxenshowerna" eller tävlingen och då måste jag ha en häst som kan matcha det och bli inbjuden. Och det lär väl inte hända detta millenium. Tills det jobbar jag bakom med isisarna eller som allmän funktionär och är glad för alla roliga minnen jag har därifrån.
Jag har faktiskt bara ett kort på datorn från Globen:

globen.jpg

Freyr och jag på Globen

/Malin

Liknande trådar

Hundhälsa Har en tik och en hane sedan några år tillbaka. Ikväll lyckades de smita ihop och para sig! De hade precis lugnat ner sig lite, i en...
Svar
14
· Visningar
1 720
Senast: lilstar
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
588
Senast: Mli
·
Gnägg Vad betyder Hästlivet för dig Har du eget stall eller inhyrd Hur ser rutinerna ut Är ridning/körning eller annat något du gör eller är...
Svar
0
· Visningar
356
Hästmänniskan Jag red som barn, men slutade efter en olycka i tidiga tonåren och satt inte på en häst på 15 år. Nu har jag ridit i vuxen ålder igen i...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 140

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka