Ridbilder!!

Sv: Ridbilder!!

Det var ett skämt fattar du väl :p Många trådar med islandshäst bilder brukar spåra ur på grud av att många klagar på hur långa de som rider islandshäst är för sina små hästar.

Jepp! samma Sara. Här är Sara och jag på Globen:

indianhovding02.jpg

/Malin

så du rider oxå islandshäst lr? *pekar på åvanstående* (tonikwater) varför lägger inte du ut nåra ridbilder istället för att komma med spydiga kommentarer?!

Gullan86 skrev:
så du rider oxå islandshäst lr? *pekar på åvanstående* (tonikwater) varför lägger inte du ut nåra ridbilder istället för att komma med spydiga kommentarer?!

Hon har väl inte gett några spydiga kommentarer alls :confused:

Alltså det var ju ett skämt? Hon skrev ju det t o m...

Gullan86:
Men snälla, hon skämtade ju.
Se här:

TonicWater skrev:
Det var ett skämt fattar du väl :p Många trådar med islandshäst bilder brukar spåra ur på grud av att många klagar på hur långa de som rider islandshäst är för sina små hästar.

Jag kan förklara lite eftersom det va till mig Tonicwater svarade först. I en annan tråd när jag la ut ridbilder var den en som hoppade på mig och skrev att jag var för stor för min häst och det var inte kontigt att han inte gick så bra. Dessutom hade han visst blivit svank också. Tonicwater svarade mig i den tråden och hon förstod nog också att det var därför jag inte la ut en ridbild utan att sudda ut mig. Hon har ju inte varit spydig alls.

De här bilderna gilar jag. Hästen arbetar rätt och du verkar rida bra!

Oj såg nu att det ej funkade.... men jag ska fixa det!

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Hundhälsa Har en tik och en hane sedan några år tillbaka. Ikväll lyckades de smita ihop och para sig! De hade precis lugnat ner sig lite, i en...
Svar
14
· Visningar
1 720
Senast: lilstar
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
588
Senast: Mli
·
Gnägg Vad betyder Hästlivet för dig Har du eget stall eller inhyrd Hur ser rutinerna ut Är ridning/körning eller annat något du gör eller är...
Svar
0
· Visningar
356
Hästmänniskan Jag red som barn, men slutade efter en olycka i tidiga tonåren och satt inte på en häst på 15 år. Nu har jag ridit i vuxen ålder igen i...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 140

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka