P
pest
Sv: Minnen från VM
Vill bara säga att kortleken med svenska hingstar inte är något som SIF producerat eller beställt, utan det var en kortlek som ett av marknadsstånden har tagit fram som Breeders club sålde på provision,
så kom inte dragandes med nåt tjafs om klubbar för inbördes beundran.
//Peter
gulliver2 skrev:mina minnen...
+ stämmningen,alla vackra hästar, nån som vet något vart Hvinur(?? han som vann T1)finns?? blev helt kär .Alla häst prylar man kunde gå och lukta i och känna och dra...
- köpte kortleken svenska islandshingstar..*hrm*SIF är verkligen en klubb med inbördes beundran...fattades jätte många hingstar,spec en som ja vet tom blev tillfrågad om att ha sin hingst med,den fanns inte ens med,men Lusitano hingstar fanns...va ska vi som har islandsston med Lusitanohingstar till i denna kortlek??
sen vädret på lördagen...hua...
sen en viss hög ledare inom SIF...urdålig,kände mig mycke besviken över dennes uppförande..men men!!allting kan ju inte va perfekt!!
men jag tyckte iaf alla hästar va det!!
och ett stort fång rosor til alla funktionärer tycker jag!!
Vill bara säga att kortleken med svenska hingstar inte är något som SIF producerat eller beställt, utan det var en kortlek som ett av marknadsstånden har tagit fram som Breeders club sålde på provision,
så kom inte dragandes med nåt tjafs om klubbar för inbördes beundran.
//Peter