Buke-träff under VM!

Sv: Buke-träff under VM!

Nja de Buke-träffar jag varit på har mest bestått av att en samling folk träfftats och sagt hej oavsett var de kommit ifrån! Inga namnbrickor behövs, mobilnummer-utbytandet är mest bara ifall vi inte hittar varandra där på fredagen!

Dina danska vänner är väldigt väkomna (även om jag förmodligen pratar engelska med dem eftersom jag är fullständigt värdelös på att förstå danska...) ;) Jag lär glömma alla namn snabbare än alla andra så ingen behöver känna att de är sämst :D

Inga direkta krav alltså, bara kul med andra ord! ;)

Perfekt!

I fall du inte kan komma kan du väl ringa mig på mobilen så kommer vi till dig istället! ;)

Råkar ju ana att många i elit-delen av Islandshäst-Sverige har viss respekt för Bukefalos-folkets påverkan på den allmänna debatten så jag tycker nog att det ska synas vilka vi är! Och ju fler vi är desto bättre!

Jeg skal til VM på fredag, så kanskje jeg møter opp og treffer dere! Men nå har jeg ikke vært særlig aktiv her i det siste, så det er egentlig bare Skuggi jeg har "festet meg ved" :o ;)

Her er litt om meg: www.hestemarked.no/vip/3580

Alla är lika välkomna oavsett hur aktiv man är!

Norska förstår jag lite bättre än danska åtminstone! (fast inte alla dialekter förstås) :D

Båbbe skrev:
Vad kul! Det verkar som vi blir några stycken! Alla som PM:ar mobilnummer får mitt tillbaka så kan vi höras ifall vi inte hittar igen varandra!

Självklart kan alla kompisar hänga med!

Hmm men ni som är under 18 måste väl få äta iaf? Ok om ni inte får handla i baren, men matbiljetter måste väl vara tillgängliga ändå, eller?

Det finns Pub OCH Restaurang.
Det är bara på VM-festen på lördagkvällen man inte får komma in om man är under 18. Fast det kommer att arrangeras ett särkilt "ungdomsdisco" för de som ej kommer in på festen.
// Cicci

Saga skrev:
Det finns Pub OCH Restaurang.
Det är bara på VM-festen på lördagkvällen man inte får komma in om man är under 18. Fast det kommer att arrangeras ett särkilt "ungdomsdisco" för de som ej kommer in på festen.
// Cicci

Aha där ser man! Men om jag fattat saken rätt kommer ungdomar som har målsman med sig in på VM-festen också! :D Rätt eller fel vet jag inte, men det är så jag förstått det hela iaf... ;)

Båbbe skrev:
Aha där ser man! Men om jag fattat saken rätt kommer ungdomar som har målsman med sig in på VM-festen också! :D Rätt eller fel vet jag inte, men det är så jag förstått det hela iaf... ;)

Korrekt. Jag glömde skriva det.
// cicci

Det lär ju inte vara så väldigt många ungdomar som inte har sina föräldrar (alla ungdomar jag känner har iaf sina föräldrar med också) på plats så "ungdomsdiscot" riskerar ju tyvärr att bli ganska tomt. :crazy: ;)

Annars är det en bra "barnvakt" som någon uttryckte sig. Barn/ungdomar i 15-18 års åldern vill ofta inte vara med sina föräldrar ändå.

Hehe det kan du har rätt i! Hoppas det finns någon söt ungdomsvärd som kan ta hand om alla dessa tjejer också... :D

/Båbbe - vars pappa jobbar med en "Ålandskryssare"... :angel:

Jag har sett en del sötnosar, men vet ej om de ska vara där. Annars finns ju Caspar på plats för de yngre

Hihi tror nog ändå Eyvi H Mandal passar bättre för rollen ifall någon inom den traditionella islandshästvärlden överhuvudtaget gör det.

Min identifiering av en ungdomsvärd: Kille som är typ 18-30 år gammal, ung nog för att tjejer runt 15 ska tycka han är söt och gammal nog för att inse att det är högst olämpligt att han gör något alls förutom att flörta med alla dessa tjejer... :D :angel:

Jo, det gör han säkert.
Fredrik Rydström passar in på din beskrivning. Han kan kanske ställa upp. :smirk:

Sv: VM-träff kanske?

Alla ni som redan är på tävlingsbanan. Några kommentarer om hur det är?
Bara kul att veta då det är min hemmaklubbs bana som står för platsen.
// Cicci

Saga skrev:
Jo, det gör han säkert.
Fredrik Rydström passar in på din beskrivning. Han kan kanske ställa upp. :smirk:

Tror inte han kommer vara på "ungdomsdiscot" precis. Han lär nog vara vid Malus sida på "vuxendiscot"! :D

Jeg får gå rundt på møteplassen og prate norsk med meg selv, så kjenner dere meg igjen :rofl:

Saga skrev:
// Cicci

Det enda jag har hört ryktesvägen är att gummistövlar är en bra idé! Så jag tar nog med regnställ+sittunderlag+paraply också tror jag... :D

sleepy skrev:
Jeg får gå rundt på møteplassen og prate norsk med meg selv, så kjenner dere meg igjen :rofl:

Eller PM:a mig ditt mobilnummer så kan jag ringa ifall vi inte hittar igen dig! Dessutom får du då mitt nummer så du kan ringa mig ifall du känner dig vilsen... :D

Båbbe skrev:
Det enda jag har hört ryktesvägen är att gummistövlar är en bra idé! Så jag tar nog med regnställ+sittunderlag+paraply också tror jag... :D

Ja, tyvärr regnade det mycket förra veckan så vita skor är ingen hit.
// Cicci

Saga skrev:
// Cicci

I måndags var det hemskt!! Blött o gegga o små sjöar på de lägsta platserna. Så hade man innan kört med traktor osv på området för att få upp läktarna o det gjorde inte alls saken bättre. Men de tog in flis o grus o jag vet inte vad o körde ut på de värsta platserna. Vid avelsvisningen, ridbedömningen såg det helt ok ut o idag känns området bra. Ska vara bättre väder till lördag o söndagen hoppas jag blir OK för då är jag ledig o ska se allt!! Bra för alla som är där.

Missa inte konstutställningen i rackethallen, gu så fina saker överallt. O allt som säljs, jag får nästan ångest över keramikmuggar, sadlar, täcken med islandshästar på o kuddar, i lin o siden med islandhästar på o TUSEN andra underbara saker. O Ann-Maries sadel Isafold Safir :love: :love: står att se på o att sitta på!

O alla eksemhästägare - Boett säljer heltäcke för bara 1000:- kr!! Köpte ett o tog ut mer pengar på hemvägen så det blir ett till imorgon. Jag är SJÄLAGLAD trots pengar for åt alla håll som de INTE skulle :)

O glöm inte, en töltande dalahäst :love:

Ta med er gott om pengar.

Liknande trådar

Relationer Ååååh. Sliter mitt hår av frustration. Behöver råd utifrån, från oberoende personer som inte känner varken mig eller min pojkvän...
2
Svar
28
· Visningar
5 764
Senast: Got2Be
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar