Bilder- Gissningstråd!

Sv: Bilder- Gissningstråd!

Jag kommenterade din andra tråd... Svarar här också!

Såg att någon redan påpekat händerna, annars tycker jag det ser trevligt ut! Hästarna är också mycket trevliga allihopa!

Jag tycker själv att jag har tendens till stolsits ibland och att jag lyfter lite från sätet/lutar mig framåt...
men jag tror att allt det har sin grund i handställningen/de raka armarna + att jag oftast sitter och tittar ner! Det är verkligen sämre än man tror att sitta och titta ner :o

Men jo, hästarna är fina iaf :D

"Häst 3 ser ut att vara femgångare med ett par år på nacken, kanske är 18 år, stark trav men grisepassar istället för töltar. Tävlad med medelgoda resultat, en läromästare för ungdom."

förutom att han är klockren fyrgångare med ett par VM och NM i bagaget så

:rofl: Ehm äsch, detaljer!!
Kan man få se fler bilder på hans vackra huvud då? :love:

Om du frågar mej har du fina häster du skall vara stolt över!! Hur mycket ska du ha för dom? :rofl: hehe.. skojja!!
kraaam :)

Fina hästar! Måste vara häftigt att rida en sån meriterad häst som Hruni! Hans trav såg verkligen läcker ut! Blir riktigt ridsugen av dina bilder, har tyvärr ridförbud i några veckor efter rejäl vurpa i förra veckan, så kul med lite inspiration! Lycka till med pållarna!

första bilden ser ut att vara en 5 gångare!!?
Andra bilden 4 gångare och den tredje 4 gångare?

Jätta fina hästar!! :D

jag får tvinga ut den stackars pojkvännen med digitalkameran ;)
Det ska nog vara lätt fixat :)

tack :) Jo, stolt som en tupp är jag, när de inte beter sig som grisar offentligt (händer ibland ;))

Tja, ska vi säga några miljonersmiljoner? :D

usch, vurpa?

Själv sitterj agm ed träningsvärk och ojar mig, men det är ju inte sååå farligt iaf :)

ja, det är superkul, specieltl som han inte är världens lättaste iaf! han har också sina trix för sig, så det är lite att jobba med. Men traven, den sitter där den ska. han har sån takt och "svingar" i ryggen :)

Krya på dig!!

Nästan rätt :) första femgångare, andra 4½ gångare och tredje fyrgångare :) Guldstjärna!

tack :)

Muninn skrev:
usch, vurpa?
Krya på dig!!

Tack! Vet inte hur det gick till, men hästen hade tydligen sprungit ut i hög hastighet på stora vägen, troligen gick vi omkull. Ingen som riktigt vet hur det gick till men kontentan blev kraftig hjärnskakning, avslagna tänder, sår i pannan, blåtiror, blåmärken och skrapsår lite här och där, såriga knän (känns steloperade) som tur var klarade rumpan sig...annars hade varit jobbigt att sitta och ligga :devil:
Kommer inte ihåg någonting, minns inte ens att jag åkt ambulans...vilket är jädrans synd när man för en gångs skull får åka blåljus!! Men nu är jag på bättringsvägen och då är det kul att få lite inspiration här på buke!

Senast ändrad av en moderator:

Muninn skrev:
idag har vi tagit en massa bilder på mina älskade pållar!

Så, tänkte göra som i en annan tråd som fanns här (hittar inte den):
Här komemr uppställningsbilder på dem, sen får ni se vad ni kan få ut från deras exteriör!

Fördelar/Nackdelar, 4- eller 5-gångare, ålder, mycket/lite riden osv.
Jag vill gärna höra allt!!! Jag gillar dem även om inte ni gör det, så ni får såga hur mycket ni vill ;)

Sen lägger jag ut gångartsbilder och information om dem, så får vi se hur ni har gissat :)

*Spännande* :bump:

http://i21.photobucket.com/albums/b267/Immunity_Speedway/6a39dc77.jpg

http://i21.photobucket.com/albums/b267/Immunity_Speedway/dbd9c421.jpg

http://i21.photobucket.com/albums/b267/Immunity_Speedway/fb92a067.jpg

/maria

den första är 4- gångare.. 4-5 år.. Lite riden, på inridning kanske..
Andra hästen är 5-gångare 10 år och mkt riden..
Tredje hästen är mkt svår.. :confused:

alltså jag måste bara fråga trådskrivaren.....läs det jag skrev igen...inte många fel inte...*förvånad* hehe kul att man kan gissa så rätt=)

Liknande trådar

Hästmänniskan Vi har en liten jordbruksfastighet, där skogen styckats bort (tidigare ägare) och åkermarken är i vår ägo. Vi har en markväg där de...
2
Svar
26
· Visningar
4 786
Senast: Rifer
·
Gnägg Jag har hängt lite mer på Buke nu senaste veckorna då jag har en hel del fritid här i Australien men de senaste 3 åren har varit lite...
2
Svar
29
· Visningar
4 236
Senast: ameo
·
Hästvård Vår ena häst fick konstiga utslag i våras. Både i ansiktet, på halsen och bogen. I ansiktet blev han fläckvis hårlös, men inga stora...
Svar
7
· Visningar
5 940
Senast: Muninn
·
Skola & Jobb Jag sitter och ska skriva källförteckning till en uppsats där jag använt diverse böcker. Problemet är att jag VET att mina böcker inte...
Svar
4
· Visningar
703
Senast: Idas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka