Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu funkade det.1. Hur länge har du hållt på med hästar och hur länge har du ägt/haft din häst?
I mer än fyrtio år har jag väl haft häst. Vet inte när den ena kommit och den andra gått.
2. Vad heter din häst och hur gammal är den?
1 Balder f 15.
2 Primus f 99
3. Vilken ras är din häst?
1 PRE/ardenner
2 Ardenner
4. Vad gör du med din häst? (någon speciell inriktning eller ett mål?)
1 Ska väl bli körhäst och kanske kan maken rida honom också.
2 Skrotar runt och fostrar Lillskiten, har fostrat hans far också.
5. Visa gärna en bild på dig och eller din häst
Det ville sig inte idag.
I september är det 40 år sedan jag började rida på ridskola, innan dess hade jag pysslat häst litegrann på 4H-gården. Jag köpte min första egna häst 1983, hade ett kort uppehåll i hästägandet mellan 1989-91 och sedan sommaren 1992 har jag inte haft färre än 3 hästar i stallet nån gång...1. Hur länge har du hållt på med hästar och hur länge har du ägt/haft din häst?
2. Vad heter din häst och hur gammal är den?
3. Vilken ras är din häst?
4. Vad gör du med din häst? (någon speciell inriktning eller ett mål?)
5. Visa gärna en bild på dig och eller din häst
Mjäe... Ena dottern rider regelbundet, den andra "lite då och då". Äldsta sonen älskar gamle Rasmus, men är i övrigt inte ett dugg intresserad. Och yngsta sonen rider ibland. Maken gillar djur i allmänhet och att fixa på gården, så det passar ju bra att det finns lite djur att stängsla åt och så...Ahh vad härligt! Är hela familjen hästintresserad?
Jag såg din fölis i Föl-tråden på avel och såg att du redan hade namn till den men jag tänkte direkt på Real Madrid, då du hade någon Juventus i stamtavlan med va? Hursom, toksöta ponnys! Jag saknar min ponny (shetland/island) varje dag men jag är så glad att jag kan följa honom och hans nya människa på instagram
Jo, Riminis pappa heter Juventus och kopplingen mellan deras namn är "Italien".
Hade jag hittat något annat Italienskt fotbollslag på R som passade som namn, så hade jag kanske valt det. Men Roma kändes inte passande. Råma liksom... det är ju inga kossor jag föder upp...Ahhh och jag som tänkte fotbollslag