Sv: Vm

Tjohoo! Jag har bokat biljetter nu :)
(fast bara för söndagen).
Tyvärr är det inga här nästan som jag kommer att känna igen.

Jo, det stämmer. Det tar väl...Fort på motorvägen, svänga upp (tror det är Söderköpings-avfarten? Bor man här så tänker man liksom int på...) o ner på gamla E4. Sen svänga upp Himmelstalund. Ut från Åby går oxå rätt fort. Tippar på max 15 min hela vägen. Hoppas nu inte det blir bilköer!!

Campade förra gången, gud så bekvämt. Bara att gå som man ville.

Suck. Jag är inte "prata med vem som helst" människa, men skulle gärna vara en sådan.... Min mamma är sån, pratar med vem som helst i affärn o vart hon nu är, fullständigt okänt folk som äldre gör.

ja ska åka till VM .. jag måste ju bara se min tränare Helen Blom och Soldan :love: :D

Jag vill träffa alla som vill träffa mig! :idea: Särskilt Balderum! :D Så ser du mig så tycker jag att du ska säga hej. ;)

Båbbe, visst känner jag igen dig. Det är ju ett gäng människor jag känner som ska dit, men nu för tiden anser jag knappt att det är via Bukefalos jag känner dem. T.ex. Freyr! :)

Och visst skulle jag kunna fixa ett "B" som man kan skriva ut och sätta på sig om man vill. Eller en Bukefalos-symbol eller något, det skadar kanske inte med lite reklam? ;)

/Erica

Om ni bor på lida gård måste ni köpa jordgubbar! Supergoda och fina! :D
Tar 10 min in till stan därifrån. Finns även cykelväg därifrån och till Himpa.

:o nu blev jag blyg ovanpå allt! Men jo visst kan jag säga hej! :)

Joka skrev:
Ni som ska vara funktionär här ni fått reda på nått mera tex var ni ska bo? och tider?

Jag tror inte allt är klart ännu. Alla är tilldelade en uppgift, men sedan har det nog inte riktigt hunnits med scheman o.s.v. Men du har säkert fått en kontaktperson/områdesansvarig att gå till. Ring / maila så får du reda på mer. Annars om du talar om vad du ska göra så kan jag kolla upp detta med "rätt" person.
// Cicci

Jag ska vara funktionär hela veckan & lite till :)
Jag ska vara på plats redan kl10 den 28:e... så det blir att sova i bilen den natten.
Vill spara alla pengar till shoppingen ;)
Har en kompis som skulle kunna tänka sig ställa upp som funktionär några timmar per dag... ngn som vet vart hon ska vända sig?

MVH
/Charli

Gassi skrev:
Jag ska vara funktionär hela veckan & lite till :)
Jag ska vara på plats redan kl10 den 28:e... så det blir att sova i bilen den natten.
Vill spara alla pengar till shoppingen ;)
Har en kompis som skulle kunna tänka sig ställa upp som funktionär några timmar per dag... ngn som vet vart hon ska vända sig?

MVH
/Charli

Jag PM:ar dig om det. Vill inte skylta med hennes mailadress över hela världen.
Mvh Cicci

Jag ska vara där hela veckan tillsammans med en kompis. INte för att jag kan så mycket om islandshästar, men jag vill lära mig så mycket som möjigt så jag tycker att titta på VM är en bra start :smirk:

Jeg skal også dit! Men er det noen fare for at billettene blir utsolgt? :o

Nu har Birgitta hört av sig och det verkar som om jag kan vara med i funktionärsbasen, som vad jag fattar det innebär att man ska sitta i jour och hoppa in där man behövs :p

En vecka kvar....
Skulle vi göra något?
En liten klisterlapp med ett "B" på jackan?

Assa,
Är det många som hört av sig till dig.
Blir det något?
// Cicci

Jag ska fixa en Bukefalos-tröja iaf, ska se vad man kan hitta här...
Sedan finns ju iaf jag på marknadsgatan, så jag är lätt att hitta ;) Det kommer att stå Equisoft på mig (som ju några vet :crazy: ) kom gärna och säg hej! Skulle vara så kul att få se hur ni ser ut och prata lite live!! :D
Hoppas vi ses! *längtar*
Visst ska det bli kul med VM??? :banana:
*en som inte vart på VM förut* :crazy:

Hmmm.. får man ta bukefalos logga å stryka på en tröja? Nån moderator som vet?
I så fall kan jag skriva ut ett litet gäng loggor och så kan ni ta med en tröja och komma till min monter så kan vi stryka på dem! Går snabbt å enkelt som en plätt! :)
*kvinnan med en idé* ;)

Då får du sätta upp en stor bukefalos skylt över din monter så alla hittar (i alla fall jag ;) )

Sara - Blind, blyg, tonåring... ;)

Det är inte så många, jag tror ni är lite blyga!

Verkar bra med det där b-et... i värsta fall får man väl måla på ett nånstans?

Liknande trådar

Träning Hej! Har en fundering på den svenska islandshäst landslaget. Hur tar folk sig dit? Har en kusin vars dotter verkligen vill tävla...
Svar
1
· Visningar
259
Senast: Roheryn
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Han är bäst i världen i tölt med lös tygel. Máni Hilmarsson knep guldet på Islandshäst-VM i Holland, där Sverige visade framfötterna i...
Svar
3
· Visningar
851
Senast: Roheryn
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag hade ett jobb på gång. Det verkade verkligen som om jag var vad de sökte. Jag blev hittad på fb där jag annonserade om jobb...
2 3
Svar
50
· Visningar
7 042
Senast: Gunnar
·
Bukefalos På ett hästforum - hur är det ens möjligt? VM för islandshästar har pågått i Holland 8 - 13 augusti, Sverige har haft ett flertal...
Svar
10
· Visningar
1 549
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka