Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Cheeserica skrev:Jag ska vara där som funktionär hela veckan tror jag. Åker ner dit under söndagen och stannar säkert minst till söndag och förmodligen lite till. Vi får hålla tummarna för att det inte blir något datakrångel för då kommer jag kunna titta på mycket hästar!
Jag är gärna med på buketräff så länge jag inte behöver jobba just då.
Förresten, jag lär ha en massa plats i bilen ifall det är nån annan från Stockholm eller neråt som vill åka med!
/Erica
ang skrev:Förresten, nån som köpt biljetter ännu?
Tyvärr tror jag det måste bli tidigare än så för vi ska ha möte med IT-gruppen nån gång under eftermiddagen/kvällen. Jag vet inte riktigt hur lång tid det tar att köra till Norrköping? Du har inte möjlighet att sluta lite tidigare eller byta dag kanske?Hjartagna skrev:Jag åker gärna med i bilen, men jobbar till 18 på Söder. Så det är om du åker senare än så...
assa skrev:Jag ska oxå dit, ons tom sön. Ska dit med mor min o henns karl, han ska köra ner oss med husvagn o allt... men jag lär ju storkna av deras sällskap hela dagarna, så jag hakar gärna på en buke-vm-träff... oavsett om det är för glass eller öl
förresten så efterlyser jag sällskap på kvällarna... vet inte om jag har lust att gå ut o parta med ett medelålders par....
Anna_B skrev:Att träffas några vore ju jättekul Nån kväll vore väl roligt?
Nu vet jag dock inte hur mkt tid jag har eftersom Fredrik ringde igår o undra om jag ville vara med o rida is-kadriljen på VM..vem tackar nej till det? Om vi nu inte blir bortplockade om det händer nåt oväntat men det hoppas jag inte
Saga skrev:När är den då?
På galashowen på lördagen eller?
Lycka till.
// Cicci