Sv: Vm

:bow:

Tack tack.

Nu grämer jag ihjäl mig. Vill hellre på vm:et än till egypten nu...

Är det någon som vet vart man kan se vilka som deltar i vm:et?

Slutliga svenska uttagningarna är väl vid SM som är till helgen på Maggan. Och Eidfaxi har rapporter om det isländska laget. Förmodligen hittar du nåt om DK på www.islandshest.dk

Förresten, nån som köpt biljetter ännu?

Jag kommer att åka antingen söndag kväll eller måndag förmiddag. Jobbar till 18 på söndagen i Stockholm så det beror lite på hur det går med tåg och hur det ligger till med orken när jag åker...

Jag ska vara där som funktionär hela veckan tror jag. Åker ner dit under söndagen och stannar säkert minst till söndag och förmodligen lite till. Vi får hålla tummarna för att det inte blir något datakrångel för då kommer jag kunna titta på mycket hästar! :D

Jag är gärna med på buketräff så länge jag inte behöver jobba just då. :)

Förresten, jag lär ha en massa plats i bilen ifall det är nån annan från Stockholm eller neråt som vill åka med!

/Erica

jag tror jag åker på söndagen .tar tåget upp köper en sistaminuten biljet blir inte dom biligare ju längre man väntar

Cheeserica skrev:
Jag ska vara där som funktionär hela veckan tror jag. Åker ner dit under söndagen och stannar säkert minst till söndag och förmodligen lite till. Vi får hålla tummarna för att det inte blir något datakrångel för då kommer jag kunna titta på mycket hästar! :D

Jag är gärna med på buketräff så länge jag inte behöver jobba just då. :)

Förresten, jag lär ha en massa plats i bilen ifall det är nån annan från Stockholm eller neråt som vill åka med!

/Erica

Jag åker gärna med i bilen, men jobbar till 18 på Söder. Så det är om du åker senare än så...

Senast ändrad:

Jag ska oxå dit, ons tom sön. Ska dit med mor min o henns karl, han ska köra ner oss med husvagn o allt... men jag lär ju storkna av deras sällskap hela dagarna, så jag hakar gärna på en buke-vm-träff... oavsett om det är för glass eller öl :)
förresten så efterlyser jag sällskap på kvällarna... vet inte om jag har lust att gå ut o parta med ett medelålders par.... :devil:

Jag åker förmodligen grymt tidigt på torsdag morgon eller eventuellt på onsdag någon gång. Åker jag på onsdag blir det tält första natten, men sedan har jag hotell bokat! Det ska bli jättekul att se alla hästar och jag är gärna med på Buke-träff! Bara jag inte missar 5-gången eller Stilpassen så... ;)

Hjartagna skrev:
Jag åker gärna med i bilen, men jobbar till 18 på Söder. Så det är om du åker senare än så...
Tyvärr tror jag det måste bli tidigare än så för vi ska ha möte med IT-gruppen nån gång under eftermiddagen/kvällen. :( Jag vet inte riktigt hur lång tid det tar att köra till Norrköping? Du har inte möjlighet att sluta lite tidigare eller byta dag kanske?

Är det nån annan som vill åka med så säg bara till!

/Erica

Kan tyvärr inte sluta tidigare då jag behöver de timmarna.

Jag har för mig att det tar ca 1,5 h att köra till Norrköping.

*lån*

Jag ska vara funktionär 28 juli-1 augusti, jobba i stallarna, är det någon annan som ska det??

assa skrev:
Jag ska oxå dit, ons tom sön. Ska dit med mor min o henns karl, han ska köra ner oss med husvagn o allt... men jag lär ju storkna av deras sällskap hela dagarna, så jag hakar gärna på en buke-vm-träff... oavsett om det är för glass eller öl :)
förresten så efterlyser jag sällskap på kvällarna... vet inte om jag har lust att gå ut o parta med ett medelålders par.... :devil:

Om det går bra att parta med en 29-årig så kan du haka på mig.
Mig spelar det ingen roll om det blir glass eller pub. Jag bor i Norrköping så jag hittar både det ena och det andra.

Jag kommer att jobba i biljettkassan och där är en enkel mötesplats, eftersom området är rätt så stort kanske det är svårt att säga något annat ställe. Säg bara vart och när, helst kvällstid då jag jobbar dagtid så kommer jag. Jag har dessutom bil så jag kan köra några vart vi nu ska.

// Cicci

Att träffas några vore ju jättekul :D Nån kväll vore väl roligt?
Nu vet jag dock inte hur mkt tid jag har eftersom Fredrik ringde igår o undra om jag ville vara med o rida is-kadriljen på VM..vem tackar nej till det? Om vi nu inte blir bortplockade om det händer nåt oväntat men det hoppas jag inte ;)

Anna_B skrev:
Att träffas några vore ju jättekul :D Nån kväll vore väl roligt?
Nu vet jag dock inte hur mkt tid jag har eftersom Fredrik ringde igår o undra om jag ville vara med o rida is-kadriljen på VM..vem tackar nej till det? Om vi nu inte blir bortplockade om det händer nåt oväntat men det hoppas jag inte ;)

När är den då?
På galashowen på lördagen eller?
Lycka till.
// Cicci

Klart jag står ut med det! Vi kan väl PMa mob nr, så kanske vi kan slå en signal? Det gäller alla som är intresserade av att träffas!!

Saga skrev:
När är den då?
På galashowen på lördagen eller?
Lycka till.
// Cicci

Ja den är på lördagen ja på showen..så om ni har förslag på vart man kan få tag på långa tomtebloss nu mitt i sommaren så får ni gärna höra av er ;)

Liknande trådar

Träning Hej! Har en fundering på den svenska islandshäst landslaget. Hur tar folk sig dit? Har en kusin vars dotter verkligen vill tävla...
Svar
1
· Visningar
259
Senast: Roheryn
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Han är bäst i världen i tölt med lös tygel. Máni Hilmarsson knep guldet på Islandshäst-VM i Holland, där Sverige visade framfötterna i...
Svar
3
· Visningar
851
Senast: Roheryn
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag hade ett jobb på gång. Det verkade verkligen som om jag var vad de sökte. Jag blev hittad på fb där jag annonserade om jobb...
2 3
Svar
50
· Visningar
7 042
Senast: Gunnar
·
Bukefalos På ett hästforum - hur är det ens möjligt? VM för islandshästar har pågått i Holland 8 - 13 augusti, Sverige har haft ett flertal...
Svar
10
· Visningar
1 549
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka