Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

K
Islandshäst Under sensommaren/hösten har jag letat islandshäst, och träffat/pratat med flera islandshäst-säljare. Två av isis-säljarna jag...
2 3
Svar
53
· Visningar
5 574
Senast: Reykur
·
D
Islandshäst Hej! Har fastnat helt för att rida bomlöst. Har ingen egen häst utan rider andras så även det är ett stort plus med bomlösa att det...
Svar
6
· Visningar
2 533
Senast: skuggi
·
M
Islandshäst ... hade kommit i lådan idag :). Nu vill jag höra alla era tyckerier! Snyggaste annonsen? Snyckaste hingsten? Något annat ni kom att...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
11 685
Senast: sambaengi
·
A
Islandshäst Ska gå där i höst o tänkte höra lite vad ni vet om det? Både bra o dåliga saker osv.. :smirk:
2
Svar
20
· Visningar
2 179
Senast: Anna_B
·
Islandshäst Nu har min häst börja att tölta :) Han funkar bra nu. Idag när jag var ute och tränade var han helt ren när jag fick med honom, brukar...
Svar
9
· Visningar
1 629
Senast: Juvelflickan
·
T
Islandshäst Vart kan man hitta bilder från dom senaste tävlingarna hittar ingen snans :mad: Om ni har tävlat får ni me gärna visa bilder på er :)
Svar
2
· Visningar
920
Senast: Akirlu
·
Islandshäst skulle vara kul o höra lite hur ni med islandshästar varierar mellan bett, nosgrimma, och bettlöst. hur ofta, när var och hur? och vad...
2
Svar
29
· Visningar
2 880
Senast: Gullan86
·
L
Islandshäst Någon som vet några resultat från Wången? :)
Svar
8
· Visningar
2 821
Senast: yew98fq
·
M
Islandshäst Hej. Har jag förstått det hela rätt att jag kan tävla med ett bitless bridle i FIPO klass men inte på lättklass tävling. /Kristina
Svar
3
· Visningar
936
Senast: Boj
·
Islandshäst Ja, hur är det med eksem på islandshäst i andra länder (förutom Island och Sverige)? Jag har suttit och läst på en amerikansk...
Svar
4
· Visningar
1 304
Senast: Korven
·
Islandshäst Tack mina kära bukefalosare för er support och äääääändlösa tålamod med alla mina frågor jag haft om "den där rasen islandshästen". För...
2
Svar
23
· Visningar
2 769
Senast: Inte_Ung
·
S
Islandshäst HejHej :) Jag skulle vilja lära mig lite mer om islandshästar. Finns det någon tidning som säljs i affären om endast islänningar...
Svar
13
· Visningar
3 330
Senast: Freyr
·
A
Islandshäst Ja, detta är alltså snudd på en spin off på spin off;en om träningsmetoder och visningar... Med tanke på att islandshästridning och...
2
Svar
26
· Visningar
2 482
·
F
Islandshäst Jag undrar om man någonstans kan hitta resultat från bedömningar från 2003? Har letat på SIFs hemsida men inte hittat. Tacksam för...
Svar
10
· Visningar
1 538
Islandshäst jag har en liten undran om hur pass mycket man kan göra med en treåring? Kan man börja sitta på den och kanske skritta lite? (om...
Svar
3
· Visningar
1 089
Senast: Freyjson
·
S
Islandshäst det är ju två avelsbedömningar denna helg med ganska många hästar som ska få poäng har nån varit där?? eller fått veta nåt??
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 146
Senast: Isold
·
Islandshäst jag läste på nån sida att när man tävlar i tölt så får man ha ringbett... tänkte bara fråga om det är samma som inom galoppvärlden, dvs...
Svar
6
· Visningar
1 251
Senast: Boj
·
Islandshäst Efter mycket läsande av hingstkataloger och -annonser, videotittande och besök hos nya hingstar, så kommer jag tillbaka till en hingst...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
7 378
·
Islandshäst Hjääälp! Jag går i bitar, så nervös är jag.... Ska tävla Stormur vår-lätt på lördag, efter att ha ridit hästen i 6 veckor. Sist jag...
Svar
13
· Visningar
1 252
Senast: Toya
·
B
Islandshäst Hur mycket tror ni en islandshäst behöver sällskapet av andra islandshästar? Jag har en svenskfödd 15-årig valack som har gått med andra...
2
Svar
38
· Visningar
3 454
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar