Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

I
Islandshäst Har lite problem med hur jag ska göra... 14-15 är det meningen att jag ska vara med på första tävlingen med nya hästen... lätt fyrgång...
Svar
1
· Visningar
786
Senast: Boj
·
K
Islandshäst Hej Är det någon som har programmet för de nationella tävlingarna i Norrköping? kotte
Svar
2
· Visningar
905
Senast: kotte
·
F
Islandshäst Jag har varit involverad i dessa islänningar i över tio år nu, har tävlat mycket, på hög nivå i Sverige. Det har ändrats så mycket...
2
Svar
33
· Visningar
2 807
Senast: populus
·
A
Islandshäst Hitta ingen tråd om det här innan och jag är lite nyfiken :D Är det någon här som håller på med AR på islandshäst? För-/nackdelar...
Svar
11
· Visningar
1 409
Senast: knasan
·
E
Islandshäst Hejsan! Jag har ju haft en del inlägg om min isisvalack (Skjóni), som nästan bara grisepassar(kortfattat) å tresar upp sig själv...
Svar
18
· Visningar
3 215
Senast: ewa_85
·
Islandshäst Nu är det så här att jag ska tävla i lätt fyrgång för först gången sista helgen i maj. Problemet är att jag inte blir klok på hur...
Svar
4
· Visningar
2 770
·
  • Omröstning Omröstning
Islandshäst Tycker du att det ska vara obligatoriskt med träns eller motsvarande på tävlingsplatsen vid urlastning, hantering veterinärkontroll etc...
2
Svar
25
· Visningar
2 649
Senast: sambaengi
·
K
Islandshäst Hej Någon som var på hingstvisningen i Sala igår? Hur var det? Finns det några resultat ute på nätet någonstans? kotte
2
Svar
39
· Visningar
6 097
Senast: ainasoja
·
A
Islandshäst Rubrik "Tokig igen". Jag fick bra information om min hästs far och mor där. Hann aldrig spara den. Finns ingenstans. Jag ställde frågan...
Svar
2
· Visningar
796
Senast: aana
·
Islandshäst Läste tråden om hingstvisningarna i Sala och började fundera....är det inte så att vi på en avelsvisning vill försöka få reda på vilka...
Svar
9
· Visningar
1 685
Senast: HrafnKatla
·
G
Islandshäst Vet väl inte om denna tråd bör vara här, men det är ju islandsfolket jag vill fråga. En kompis till mig frågade om råd, om pris på...
Svar
15
· Visningar
2 433
·
Islandshäst Frågade mig en kompis när vi var ute och red idag. (Storhästtjej som kontsterat att tölt är roligare än trav på de flesta islandshästar...
Svar
4
· Visningar
999
Senast: eldshestra
·
H
Islandshäst Är det någon som vet vart man kan bo billigt i Sala? En av mina avkommor skall visas och vill inte missa det. :d Jag hade tänkt åka...
Svar
18
· Visningar
1 658
Senast: HrafnKatla
·
Islandshäst Har just sett ryttarbrevet till Vallfari öppna och inset att jag inte får tävla. Jag trodde det skulle vara övergångregler gällande...
Svar
7
· Visningar
1 259
Senast: chrysler
·
Islandshäst Har precis nyss börjat fundera på att "plugga häst", efter att ha gått vanlig sam-språk på gymnasiet, och litt.vet på su, och har därför...
Svar
7
· Visningar
2 058
Senast: Toya
·
Islandshäst Några idéer, åsikter eller reflektioner som väcktes när ni läste dem? Avser de två insändare gällande svensk islandshästavel som fanns i...
Svar
9
· Visningar
1 466
·
O
Islandshäst Har funderat mycket på tölten den sista tiden. Funderingarna har gått i de här banorna: Finns tölten alltid kvar även om jag tränar...
Svar
17
· Visningar
2 110
Senast: OlleAtlas
·
C
Islandshäst Nu behöver jag tips från er som skickat era islandsston på träning å bedömning ngn gång!Jag går ju i tankar att skicka mitt sto på...
Svar
4
· Visningar
1 045
·
F
Islandshäst Jag har en häst som är ngt överbyggd (man sitter i nerförsbacke) är ganska bred, och har låg manke. Han är femgångare med stora fina...
Svar
5
· Visningar
1 363
Senast: Balderum
·
I
Islandshäst Hjälp! Jag har en unghäst, har ridit honom förra året lite under sommaren, han har sedan fått stå fram till nu pga graviditet hos mig...
Svar
2
· Visningar
1 562
Senast: Mist
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Tips på mellanstor hund för barnfamilj
  • Uppdateringstråd 30