funktionär på VM?

Sv: funktionär på VM?

hmmm, jag verkar vara den enda som inte vet än vart jag hamnar. Bara det inte blir parkeringsvakt eller nåt sånt, inga hästar så långt ögat når, stekhett i solsken, och lerigt vid regn. Nä då är nog köket trots allt bättre...

min erfarehet från arbetslivet har jag inte nämt i ansökan, sjuksköterska och byråkrat, går det använda tro???? :cool:

Äsch, parkeringsvakt vore väl bra, då kan du ta fram bikinin och steka dig när du jobbar, gå bort till poolen när passet är slut och sen bänka dig på läktaren när du svalnat! :D Fast regn är inget vidare, vi får hoppas på bra väder! (tur att inte datorer får bli blöta! :rofl: )

Sjuksköterska - de kanske behöver jour-första-hjälpen?

/Erica

Nu börjar jag bli orolig :crazy: När får man vetavart man ska jobba?!
Har ännu inte fått veta någonting.. Tycker alla får veta nu, men INTE jag :crazy:

Sakta i backarna. Titta lite noggrannare så ser du att det är betydligt fler än bara du som inte fått veta vad ni ska göra ännu. Läs Vivas citat:

Jag var på årsmötet igår och har för mig att de skulle skicka ut kontrakten till de som anmält intresse i slutet av mars.

Anledningen till att jag fick veta så fort vad jag ska göra är att jag sökte just detta direkt. ;)

/Erica

Senast ändrad:

Cheeserica skrev:
Äsch, parkeringsvakt vore väl bra, då kan du ta fram bikinin och steka dig när du jobbar, gå bort till poolen när passet är slut och sen bänka dig på läktaren när du svalnat! :D Fast regn är inget vidare, vi får hoppas på bra väder! (tur att inte datorer får bli blöta! :rofl: )

Sjuksköterska - de kanske behöver jour-första-hjälpen?

/Erica

Jo det är det jag misstänker, jag är utbildad och har jobbat på Röntgen, och det vara några år sen, så jag känner mej inte riktigt beredd att vara jour för allvarligare åkommor....men lite allmän omplåstring och baddande i pannan (på snygga män :love: )skulle jag kunna klara.

ja kanske parkeringvakt inte är så dumt när allt kommer omkring-pool finns det , det låter härligt :d

Hmmm när det börjar dra i hop sej till VM skulle det vara kul med en BUketräff, tycker inte ni andra det? Eller kan det leda till brustna illusioner??? Jag kommer som sagt att åka själv dit som funktionär och är lite rädd att jag kommer att känna mej lite ensam, jag är ju inte asocial på nåt sätt, men det verkar som om många känner varandra redan, och som om jag hör till de äldre(jag är 36). Nåja det löser sdej nog på plats :smirk:

Vi är hyfsat jämnåriga och i samma situation och jag är inte helt asocial, jag lovar att jag får minst fem minuter över för att träffa dig ;)

va bra!!!!vi får väl boka in ett möte när det blir dags ;)

Hej
Jag vill också vara med på träff!!

kotte

Självklart måste vi ha Buketräff! Jag känner ganska många Bukefalosare nu, men det beror ju dels på att jag varit på en hel del träffar och på att vi är så himla många sådana i min klubb! :) Men jag vill hemskt gärna träffa dig josse, åldern spelar ingen roll när man har islandshästar att prata om! :D

Och på kartan över Himmelstalund på vm-sidan så finns det en pool på andra sidan Motala ström, man borde väl kunna pallra sig dit om man är tillräckligt svettig och behöver en paus! :idea: För inte skulle de väl skriva ut det på kartan om den inte fick användas? :o

/Erica

Jahapp...nu har man då fått kontraktet skickat till sig (för några dagar sedan). Nu måste man då bara leta upp något foto på sig eller kanske knäppa ett nytt....(?)
Måste se också hur det blir, har nämligen ev.fått lite "förhinder"... sökt jobb & nästan fått ett på en Islandshästgård utanför Stockholm...han skulle höra av sig. Hoppas han hör av sig snart för jag måste ju skicka in det där kontraktet snart... Blir det till att jag får jobbet så blir det inge jobbande som funktionär :( , men annars blir det ju såklart :p

Öh....ska du till Himmelstalundbadet o bada?? Allämnhetens bad invaderat av VM.s funktionärer o publik :D

Ja, varför inte!!?

Menar du att Himmelstalundsborna är så äckliga så man inte vill bada i en pool som de varit i? :eek: Jag tänkte mest ifall man behövde svalka sig nån gång, men om du inte tycker det verkar som nån bra idé så ska jag rekommendera alla att hålla sig därifrån! :D

/Erica

_Ishästen_ skrev:
Måste se också hur det blir, har nämligen ev.fått lite "förhinder"... sökt jobb & nästan fått ett på en Islandshästgård utanför Stockholm...han skulle höra av sig. Hoppas han hör av sig snart för jag måste ju skicka in det där kontraktet snart... Blir det till att jag får jobbet så blir det inge jobbande som funktionär :( , men annars blir det ju såklart :p
´

Svarar på mitt eget inlägg...
Jag fick jobbet på islandshästgården :D , så det blir inget jobbande för mig under islandshäst VM :( Kommer säkert & kollar på i allafall men det kan jag inte säga säkert, vet ju inte hur jag jobbar...
Så nu vet ni att jobbet som jag skulle ha haft (jobb i stallarna) är ledigt! ;)

Vet någon en webb adress för att anmäla sig som funktionär??
Kan tänka mig att jobba innan och under VM. Mest innan :angel:
Jag sitter i Syd Afrika och har lite svårt att ta reda på info...

Vi anmälde oss 8/2 och har inte fått reda på något mer än att de tog emot anmälan 9/2. Och de söker fortfarande folk?

Om man inte är önskvärd eller behövd så vore det bra om man fick reda på det tycker jag.

Vi behöver iallafall planera lite med våra semestrar för att få det att gå ihop, och det är snart slutet på mars. :confused:

Hoppas fortfarande på att vi blir uttagna.

jag har inte heller fått besked än (annat än att de tagit emot min anmälan)och anmälde mej för ngn månad sedan, Men jag är övertygad att de jobbar för fullt med att få det att gå ihop, så det kommer nog svar så fort de vet. OM man inte varit funktionär tidigare och om man inte har ngn speciell färdighet :angel: (som i mitt fall)kanske de har svårare att placera en

Det blev att jobba i stallarna för mig :love:

Guuuuuuuuuuud vad jag längtar.. Hoppas tiden går fort :rofl:

Liknande trådar

Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
701
Senast: Squie
·
Övr. Katt Som några av er kanske vet så gick våran älskade Sotis Skrotis Skrotnisse "Nisse" ur tiden för ett tag sedan nu. Han har lämnat ett...
2
Svar
23
· Visningar
1 280
Senast: miumiu
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 322
Senast: Lady_S
·
Hästmänniskan jag går just nu på två ridskolor. en har jag gått på den jag va 6 år, men känner att jag inte utvecklas då det bara kommer in nya (o...
Svar
7
· Visningar
681
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka