Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, men hon visade sig ju vara dräktig sedan.Boj skrev:Men du glömde tala om vilket år, jag är bestämt säker på att du skrev det om pålla också.
Ja, men hon visade sig ju vara dräktig sedan.
Vilket är något som knappast händer med Båbbes häst.
Men hon kanske är i god form nu?
Boj skrev:Ja se det skulle jag inte sätta min hatt på, senast jag såg lilleper så skulle man nog ha undrat.
Krati_Gutti skrev:Nej, jag tycker absolut inte att det är en häst för alla. En islandshäst som är oftast väldigt stark och envis behöver oftast en tålmodig å erfaren ryttare. Jag skulle aldrig köpa en islandshäst om jag inte ridit på ridskola i många år å haft en annan häst innan. Visst kan man ha islandshäst som första häst, men inte som första-första häst. alltså att man har ridit på ridskola i 2 år innan. Jag tycker att man måste lära sig rida islandshästar innan man köper en..
Och när det gäller min egna häst kan jag säga såhär. Dem som ridit ut på honom, och som inte ridit islandshäst innan, och när jag inte gått bredvid så har dem åkt av så fort jag vänder ryggen till. Utan att skryta kan jag säga att min häst inte accepterar många. Han har blivit illa behandlad misstänker jag å låter inte vem som helst närma sig..