Sv: Vad ska ni tävla/har ni för mål?
Precis, man måste ju få en chans att lära känna pållen innan man vet hur hårt man kan/ska pressa den. Har ridit lilla G i snart 4mån och ändå finns det så mkt mer att lära känna hos han.
Som igår så startade han sin travstrejk
Jex sa att det var bra att han fick den nu för han brukar få den p ådom tre första kvaltävlingarna :P haha, en till sak jag inte visste om han
Tack så mkt och lycka till själv med pållen, och vad du än gör, glöm inte att det ska vara kul
Anna_B skrev:Jo klart man ska vara glad åt att det går bra för andra o stöta andra osv..annars är det ju inge kul! Den tränare som hade haft min häst på träning hjälpte mig i ca två veckor innan han åkte o dom veckorna pressade han både mej o häst stenhrt eftersom han visste vad Lillen går för. Men jag va nästan tjutfärdig efter varje lektion o undra om jag verkligen skulle klara av hästen o allt. Jag o Lillen kände ju inte varann då o han blev stressad o allt gick bara åt helvete. Nu när jag har fått hem honom så märker jag ju att jag har nytta av det han sa men att jag behöver inte pressa Lillen så hårt som han sa att jag skulle göra för det går bra ändå ju! Men man måste hitta knepen själv oxå Lycka till! Hoppas vi ses på nån tävling..eller SM kanske
Precis, man måste ju få en chans att lära känna pållen innan man vet hur hårt man kan/ska pressa den. Har ridit lilla G i snart 4mån och ändå finns det så mkt mer att lära känna hos han.
Som igår så startade han sin travstrejk
Jex sa att det var bra att han fick den nu för han brukar få den p ådom tre första kvaltävlingarna :P haha, en till sak jag inte visste om han
Tack så mkt och lycka till själv med pållen, och vad du än gör, glöm inte att det ska vara kul