Jag har blivit med Islandshäst

Sv: Jag har blivit med Islandshäst

chrysler skrev:
Grattis!
Du har säkert bytt ut din andra häst å införskaffat 5 isisar till om några år ;) :devil:

Nej honom kan jag ju inte göra mig av med heller.Det är han alldeles för go för. dessutom ska han ju bli sambons körhäst sen ju :angel:

Hehe, nu har du långa otåliga år framför dig medans pärlan bara växer :D Vill du ha en försmak av kommande ridturer får du ta dig hit och förbarma dig över smällfeta morfar :idea:

Ankan skrev:
:D :o :D

Jag har sen ett tag tillbaka varit helt kär i Islandshästar men har fått nöja mig med att läsa och nu sista tiden kela med dom i stallet jag har min andra häst (ej islänning :cool: ) men nu har jag en alldeles egen litet tjeja :love: ...är såååååååå glad :bump: :banana: :bump: :banana:

Så nu kommer ni nog få stå ut med massa underliga rågor om allt som rör islandshästar *varnar* :angel: :p

Gratiis säger jag med! Du har ju funderat igenom det här väldigt mycket innan och stäält bra frågor så jag tror du vet vad du gör! Välkommen till islandshästfolket!

Silverkedjan skrev:
Hehe, nu har du långa otåliga år framför dig medans pärlan bara växer :D Vill du ha en försmak av kommande ridturer får du ta dig hit och förbarma dig över smällfeta morfar :idea:

*S* hon är värd att vänta på :love:

Jag skulle gärna komma och hälsa på dina hästar :) speciellt morfar då förstås :love: Så länge får jag nöja mig med min "vanliga" häst och så är jag lovad att få låna uppfödarens hästar lite med så jag får rida Islandshäst med :)

sambaengi skrev:
Gratiis säger jag med! Du har ju funderat igenom det här väldigt mycket innan och stäält bra frågor så jag tror du vet vad du gör! Välkommen till islandshästfolket!

Jo visst har jag tänkt, det är ju inte varje dag man köper häst (allra minst föl). Det är ju så lätt att "bara" bli kär

Tack för att du också svarade på alla mina frågor :bow:

Grattis! Det har jag oxå blivit idag :banana: min egen lilla Hvinur från Örvik! Så nu får våra två tidigare pojkar en "lillebrorsa"

Lycka till med din lilla (söt hon var förresten)! :rofl:

Grattis till dig också då :D

Jo hon är otroligt söt *kääär* Hon charmar alla min lilla Perla :love:

Grattis! :bow:
Skulle gärna vilja ha en själv oxå, men just nu är det drömmar som gäller! :cry:

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 177
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 478
Senast: Freazer
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 115
Senast: Juli0a
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
4 062
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Autistisk bror
  • Hemmasittare