Köpa häst?

Sv: Köpa häst?

Ajda skrev:
Jaha.. där ser man, världen är liten ibland.
Vem rider du för nu då? (OM du rider för nån givetvis)

Haha jo. Nu har jag inte ridit för nån på länge men jag har fått tagit Fredriks plats för Nina Keskitalo iaf tills han kommer hem från Tyskland igen och sen ska jag höra med Mia Cambrandt om hon har nån plats över.

Båbbe skrev:
Ungefär så känner jag med min lilla passråtta också. Så länge det bara går fort och ändå går att styra så är det ju rätt ok. Enda gången det känns mindre bra är om en stor väg närmar sig typ... Men den situationen kan man ju ganska lätt undvika. :D

Usch ja det är otäckt med dom stora vägarna. En häst vi hade i stallet förut skenade ALLTID sista biten hem och för att komma till stallet måste man över en vanlig väg. Dock inte så trafikerad men man vet ju aldrig. Bättre och börja skritta en bra bit innan eller hoppa av och gå sista biten

Ajda skrev:
Jaha, vart håller dom till? Linköpingstrakten?

Mia bor nånstans i Östergötland iaf men brukar vara vid Folåsa o hålla kurs en gång i månaden. Nina håller till i Sthlm annars o kommer oxå hit en gång i månaden till lite olika ställen beroende på vädret

Ajda skrev:
Nej? vart ligger det, tror jag hört det nångång... är det ett större stall?

Det ligger efter Veda golfbana..om du kör mot Tjällmo. Nej det är ett rätt litet privatstall med 9 hästar och 4 familjer just nu. Anna hade ju alla sina hästar där förut

Åhå, får man se bilder på godingen snart då? :)

/"Kamzon" på Lunar.. kommenterade i ditt kollage om du minns!

Dolores_88 skrev:
Åhå, får man se bilder på godingen snart då? :)

/"Kamzon" på Lunar.. kommenterade i ditt kollage om du minns!

Haha jo...när nån annan rider så jag kan ta kort bara för pappa är ingen bra fotograf har jag konstaterat :smirk: Men ska fixa det snart (hoppas jag). Hur var ditt nyår då?

Jaha det visste jag inte. Jag har bara rdit för Anna ett år snart ungefär.
Vad är du inriktad inom för gren i tävlingssammanhang (ex 4 gång osv)?

Ajda skrev:
Jaha det visste jag inte. Jag har bara rdit för Anna ett år snart ungefär.
Vad är du inriktad inom för gren i tävlingssammanhang (ex 4 gång osv)?

ok=) Hon är duktig. Förut var det mest fyrgång eftersom Ari hade så bra gångarter o hans svagaste var tölten men nu lär det väl bli nån passgren eller tölten. Men vi börjar nog med fyrgång. Fick testa pass på honom i förra veckan :bump: ujuj vad det gick undan!

Liknande trådar

Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
1
· Visningar
248
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 691
L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 106
Senast: LiviaFilippa
·
Hästmänniskan Min medryttarhäst är en 25 år gammal, fortfarande pigg och glad, kille. Jag har ridit honom i snart ett år och är HELT förälskad. Han är...
Svar
7
· Visningar
1 841

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka