Hur ser tölt ut??

Sv: Hur ser tölt ut??

Hehe.. Okej, fler än jag med dessa problem hästar.

Tränade i ridhuset igår och oj vad bra han gick. Fick lite hjälp av min kompis och tränare. Jag har tränat lite akademiskt vid sidan om nu för tiden också och det har nog skälpt mer än vad det har hjälpt.

Min häst behöver få lite mer action än vad akademiskt innebär tror jag för att få med rumpan...

Men det är klart att man måste få hjälp. Och jag är glad att det finns folk som ställer upp i ur och skur med min häst :bow:

Liknande trådar

Hästvård Någon som har några idéer om vad detta kan vara? Försöker göra en lång historia kort. 1/2 fick jag hem min fina tjej som jag har på...
12 13 14
Svar
270
· Visningar
29 688
Senast: sandrafors
·
Islandshäst ...Eller; vad göra när man prövat allt utan resultat? Long story short: blev intresserad av islandshästar för några år sen efter en...
Svar
9
· Visningar
1 709
Islandshäst Hej! :) Nu är det dax för mej att skaffa islandshäst! Jag har ridit i över 10 år, men d var först i oktober -09 som jag började rida...
Svar
14
· Visningar
3 653
T
Islandshäst Jag håller på och tränar mitt sto och tölten har börjat komma. Än så länge inte så snabbt och min kille filmade när jag red så jag såg...
2
Svar
25
· Visningar
2 852
Senast: tinystina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar