Att leta häst!!!!

Sv: Att leta häst!!!!

Det slutade inte lyckligt :cry: . Fick precis besked om att han kommer tas bort. Benet kommer inte bli bra, och dessutom hade han fått en skada till, i ryggen.

Usch. Vad ledsen jag blev. Jag ville inte sätta igång och leta annan islandshäst igen, utan hade verkligen fastnat för honom.

Usch. :cry:

:cry: verkligen tråkigt.... Hoppas ändå att du så småningom ska hitta en ny häst. Det finns, trots allt, fler hästar.

Jo, jag får tänka så. Men vilken traav han hade, och vilken töölt! Otroligt mysig att hantera... De pratade mkt om hur svårfångad han var när vi skulle hämta honom i hagen - och vad gör kraken när jag promenerar in och ska hämta honom, om inte går raka vägen till mig. Oj vad jag föll för denna häst... :cry:

Men det finns nog en annan åt mig därute, gäller bara att hitta honom/henne.

Jag får hem en 3 åring nu i november.Egentligen ville jag ha ett sto men min mor tyckte att valacker var bättre om jag vill tävla då dom är mer jämna i humöret.Har sålt min äldre islandsvalack i höstas då jag ville ha en yngre häst.Sedan har jag redan ett islands sto men hon ska betäckas nästa sommar så jag måste ju ha en påläggskalv :)

Liknande trådar

Islandshäst Jag funderar på att ev börja testa på islandshäst-ridning. Har mest ridit d-ponny på senare år. Har en hel hög blandade frågor.🙂Vad är...
Svar
16
· Visningar
1 572
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär är värt en ny dagboks tråd tycker jag. För att idag har det hänt en väldigt stor sak som är att jag har blivit häst ägare idag...
2
Svar
30
· Visningar
2 677
Senast: Rosett
·
Hästmänniskan Jag red som barn, men slutade efter en olycka i tidiga tonåren och satt inte på en häst på 15 år. Nu har jag ridit i vuxen ålder igen i...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 033
Hästhantering Har massa problem med nyköpt häst. Känner mig desperat. Jag bestämde mig för att köpa en riktigt bra häst, tänkte att en gång i...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
9 080
Senast: Ponsa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar